قدردانی نمایندگان استان از استاندار بابت مدیریت بحران سیل در خراسان شمالی

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۰۸:۲۴:۳۹
کد خبر: ۸۴۲۰۲۹
قدردانی نمایندگان استان از استاندار بابت مدیریت بحران سیل در خراسان شمالی
اتحاد و همدلی واژه ای نام آشنا و کلید موفقیت در هر جامعه ای می باشد؛ اینکه با بروز یک مشکل تمامی نهادهای اجرایی، مردمی، نظامی و انتظامی تنها با هدف حل مشکل و کاهش درد و آلام مردم در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، در این میان وجود یک مدیریت پرتلاش و جهادی می تواند این انسجام و هم افزایی را در مسیر درست به حرکت در بیارود.

حادثه سیل اخیر در خراسان شمالی تجلی اتحاد و همدلی در این استان بود و در این میان نگاه پیشگیرانه و مشارکتی دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی مورد توجه همگان قرار گرفت که بازتاب فراوانی در میان مسئولان کشوری، استانی و مردم داشت.

در آیین رونمایی از سند توسعه استان که با حضور وزیر کشور برگزار شد نمایندگان استان ضمن قدردانی از نگاه توسعه ای استاندار برای تهیه این سند از حمایت وی در حادثه سیل اخیر استان نیز قدردانی کردند.

علی قربانی رئیس مجمع نمایندگان استان در آیین رونمایی از سند توسعه استان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: از زحمات استاندار، معاونان وی و تمامی مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای مردمی، نظامی و انتظامی در حادثه سیل اخیر قدردانی می کنم چرا که اقدامات پیشگیرانه و حضور به موقع آنان موجب کاهش خسارت های ناشی از سیل شد.

هادی قوامی، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی هم در ادامه گفت: باید به دکتر شجاعی به عنوان یک مسئول مسئولیت پذیر دست مریزاد بگوییم که با ایجاد مشارکت و هم افزایی موجب شد خسارت های ناشی از سیل کاهش یابد.

علی اکبری نماینده مردم بجنورد و مانه سملقان در مجلس شورای اسلامی نیز استاندار خراسان شمالی را فردی پرتلاش توصیف کرد و افزود: دکتر شجاعی توانسته است تمامی نمایندگان را با خود همراه کند و نسبت به این موضوع اهتمام ویژه دارد که قدردان این نگاه هستیم.

عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان هم استاندار خراسان شمالی را به لحاظ توانمندی برای حل بحران حتی در بعد کشوری جزو اولین استاندارانی دانست که با کمکهای اضطراری و عمرانی در یاری رساندن به مردم آق قلا پیشتاز بود و اظهار داشت: دکتر شجاعی در سیل اخیر تلاش شبانه روزی و قابل توجهی را در حل بحران داشته است.

با تمامی این تفاسیر امید است با اتحاد و انسجام ایجاده شده در آینده ای نزدیک شاهد رشد و توسعه خراسان شمالی در تمامی حوزه  ها باشیم؛ چرا که خراسان شمالی گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها از داشته های فراوانی در بخش کشاورزی، صنعت ، معدن و گردشگری برخوردار است که می توان این توانمندی های بالقوه را با برنامه ریزی زمان بندی شده و جلوگیری از انحراف اعتبارات در مسیرهایی که جزو پیشران های اقتصادی استان نیستند، بالفعل تبدیل کرد.

 

نظر شما