ثبت نام دریافت نشان ملی مرغوبیت محصولات صنایع دستی در خراسان شمالی

۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۰۹:۱۳:۳۲
کد خبر: ۸۴۳۹۴۶
ثبت نام دریافت نشان ملی مرغوبیت محصولات صنایع دستی در خراسان شمالی
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با اشاره به ضوابط و شرایط شرکت کنندگان به منظور دریافت نشان ملی مرغوبیت محصولات صنایع دستی گفت: متقاضیان در استان تا پایان خردادماه سال جاری مهلت ثبت نام دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،حبیب یزدان پناه با بیان اینکه مهلت ثبت نام دریافت نشان مرغوبیت محصولات صنایع دستی در استان تا پایان خردادماه امسال است، اظهار داشت: متقاضیان می توانند حداکثر تا این تاریخ، جهت دریافت فرم و دستورالعمل های مربوطه، به معاونت صنایع دستی و ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ها مراجعه کنند.

یزدان پناه با تأکید بر اینکه اخذ تأییدیه فعالیت جهت افراد حقیقی و اخذ مجوز ثبت کارگاه جهت اشخاص حقوقی از معاونت صنایع دستی استان الزامی بوده، افزود: شرکت در این برنامه برای تمامی تولید کنندگان انفرادی و کارگاهی صنایع دستی دارای مجوز و یا فاقد مجوز که تولیدات قابل تکثیر داشته باشند آزاد است.

وی زمان داوری استانی را 10 تیرماه سال جاری اعلام و عنوان کرد: به منظور ارزیابی دقیق آثار و حفظ جنبه های تخصصی و ارتقاء سطح اعتبار، محصولات دریافتی بر اساس 4 معیار مرغوبیت، اصالت، نوآوری، قابلیت بازاریابی و دو پیش شرط احترام به ارزش های محیط زیست در بکارگیری مواد و تکنیک های تولید و مسئولیت اجتماعی بررسی می شوند.

وی با اشاره به اینکه محصولات ارسال شده فاقد تقاضا نامه، امضاء و فرم نظارت از کارگاه به هیچ عنوان در برنامه شرکت داده نخواهد شد، گفت: ارزیابی هر محصول در داوری در صورت تکمیل بودن پرونده مربوط به آن محصول صورت می پذیرد.

یزدان پناه تصریح کرد: نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی، گواهی است که سالانه به محصولات تولیدی صنایع دستی(ترجیحا بومی استان) متناسب با معیارهای تعیین شده در سطح ملی تعلق می گیرد و در مرحله نهایی منتخبی از آثار مذکور جهت شرکت در برنامه "نشان بین المللی مرغوبیت صنایع دستی یونسکو" و سایر رویدادهای بین المللی برگزیده خواهند شد.

گفتنی است؛ متقاضیان برای دریافت فرم تقاضانامه نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی به وب سایت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی به آدرس www.nkchto.ir مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 05832288354 تماس حاصل نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز