با مشارکت کمیته امداد و سپاه؛

اجرای ۷۱۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان شمالی

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۸:۰۱:۲۸
کد خبر: ۸۴۴۸۵۶
اجرای ۷۱۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان شمالی
بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که عصر دیروز طی مراسمی بین سپاه حضرت جوادالائمه (ع) و کمیته امداد خراسان شمالی منعقد شد هفت هزار و ۱۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی برای محرومان این استان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و سپاه گفت: درمجموع اعتباری حدود ۷۰ میلیارد تومان برای انجام هفت هزار و ۱۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی پیش‌بینی‌شده است.

سردار سید حسن مرتضوی با اشاره به اقدامات پیش‌بینی‌شده در مفاد این تفاهم‌نامه افزود: اقداماتی همچون بازسازی و مرمت واحدهای مسکونی، ایجاد اشتغال، اهدای کالاهای اساسی، آموزش کودکان و نوجوانان، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و تأمین جهیزیه زوجین در مناطق محروم استان ازجمله این خدمات است.

وی در ادامه با یادآوری اینکه هم‌اکنون بیش از ۶۰۰ گروه جهادی با تمام ظرفیت برای محرومیت‌زدایی در مناطق این استان در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: انشاءالله روزبه‌روز شاهد اتحاد و تلاش بیشتر در راستای خدمتگزاری به محرومان باشیم.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با تأکید بر شناسایی محرومیت‌ها و کاهش آن با کمک نیروهای جهادی، افزود: هم‌اکنون در چهار دهستان محروم استان نیازمند کمک کارگروه‌های پنج گاه برای پیشرفت و آبادانی هستیم.

سردار مرتضوی در ادامه با اشاره به احداث پنل های خورشیدی برای استقلال اقتصادی خانوارهای مددجو تصریح کرد: اجرای این طرح حداقل ماهانه ۵۰۰ هزار تومان برای مددجویان درآمد دارد.

وی با اشاره به اقدامات مشترک بین دو نهاد انقلابی کمیته امداد و سپاه گفت: درگذشته نیز اقدامات مشترکی بین این دو نهاد انقلابی وجود داشت اما در شرایط فعلی با توجه به اقتضائات و دستورات مؤکد رهبر انقلاب برای ایجاد هم‌افزایی بیشتر و گسترش خدمات‌رسانی‌ها مقتضی است از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز