دکتر امان الله شادلو، تبلور عشق و خدمت به مردم بود

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۸:۱۴
کد خبر: ۸۴۷۵۲۵
دکتر امان الله شادلو، تبلور عشق و خدمت به مردم بود
رئیس سازمان نظام پزشکی خراسان شمالی دکتر امان الله شادلو را تبلور عشق و خدمت به مردم دیار خود عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمدحسین انصاری مود در مراسم بزرگداشت دکتر امان الله شادلو که به مناسبت چهلمین روز درگذشت این جراح حاذق بجنوردی در سالهمایش های دکتر شادلو در بیمارستان امام حسن (ع) برگزار شد ، اظهار کرد: بسیاری از آموخته های علمی و پزشکی من مرهون این پزشک دانا و حاذق است.

وی با اشاره به این که دکتر شادلو فردی بسیار مصمم در خدمت به مردم شهر خود بود، اظهار داشت:

تلاش انسان دوستانه و نگاه علمی این پزشک وارسته مکتبی را در این حرفه پدید آورده تا از زوایه دید وی به مسائل جامعه و حوزه پزشکی بنگریم.

رئیس سازمان نظام پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: درمان بیمار اصولی دارد که علاوه بر درمان جسم ،همراهی روحی بیمار را می طلبد و این روحیه در دکتر شادلو بسیار عمیق بود.

دکتر انصاری مود اضافه کرد: باید زحمات این اسطوره پزشکی که توانست بر دل مردم فرمانروایی کند، برای تمام نسل ها بازگو شود.

وی با بیان اینکه حجم کاری دکتر شادلو به عنوان نخستین جراح بجنورد بسیار بالا بود و وی ماهانه 120 جراحی انجام می داد، یادآور شد: پزشکان امروزی نمی توانند حتی به این رکورد نزدیک شوند.

وی توان بالای این جراح زبردست در انجام جراحی های گوناگون از جمله، ارتوپدی، جراحی داخلی، زنان و زایمان و کلیه، صفرا و...مثال زدند دانست و عنوان کرد: این توان حاصل یک پشتوانه علمی بسیار قوی بود.

دکتر انصاری مود از جامعه پزشکان خواست تا با الگو قرار دادن این جراح بزرگ، در خدمت رسانی و درمان مردم جامعه کوتاهی نکنند.

 

نظر شما