معاون بهداشتی دانشگاه:

نام دکتر شادلو در آسمان جامعه پزشکی استان، همچون ستاره ای درخشان تابنده است

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۳:۳۹:۳۲
کد خبر: ۸۴۷۵۲۹
نام دکتر شادلو در آسمان جامعه پزشکی استان، همچون ستاره ای درخشان تابنده است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ضمن بر شمردن صفات نیک و اخلاقی دکتر امان الله شادلو، گفت: نام دکتر شادلو در آسمان جامعه پزشکی مانند ستاره ای درخشان تابنده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر سید احمد هاشمی در مراسم بزرگداشت دکتر امان الله شادلو که به مناسبت چهلمین روز درگذشت این جراح حاذق و پیشکسوت بجنوردی در بیمارستان امام حسن (ع) برگزار شد ، اظهار کرد: نام و خاطرات برخی انسان ها فراموش نشانی است و مایه افتخارند.

وی با بیان اینکه دکتر امان الله شادلو انسانی خیرخواه و خیراندیش بود، خاطرنشان کرد: وی پس از تکمیل تحصیلات در آلمان تصمیم گرفت به شهر خود بازگردد و به مردم خود خدمت کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: دکتر امان الله شادلو از سال های دور و دهه ۴۰و ۵۰، در بیمارستان امام رضا(مفخم)و زایشگاه بنت الهدی بجنورد به عنوان جراح عمومی ، ارتوپد و متخصص زنان، منشاء خدمات فراوانی به مردم خراسان شمالی بود.

دکتر هاشمی با اشاره به اینکه این پزشک فرهیخته به عنوان تنها جراح بجنوردی در آن سال ها، بار مسئولیت بسیار سنگین و حجم کاری بالایی را بر عهده داشت، گفت: وی هیچگاه از خدمت به مردم خسته نشد و همیشه با عشق در صحنه ماند.

وی با بیان اینکه دکتر امان الله شادلو پزشک متعهدی بود که تمام عمر خود را برای خدمت به درمان مردم وقف کرد، افزود: حضور پرشور مردم در روز تشییع پیکر وی، بیان قدرشناسی مردم از خدمات این پزشک والا مقام بود.

دکتر هاشمی از جامعه پزشکی و دانشجویان خواست تا با الگو برداری از این انسان بزرگ، سر منشاء خدمات انسان دوستانه برای جامعه باشند.

وی نامگذاری سالن اجتماعات بیمارستان امام حسن(ع) به نام دکتر امان الله شادلو را قدردانی کوچکی از بیش از نیم قرن خدمات شایسته وی به مردم این دیار دانست.

 شهردار بجنورد نیز در این مراسم با بیان اینکه مرحوم دکتر شادلو بدون هیچ چشم داشتی پارک تفریحی بش قارداش را در قراردادی 99 ساله با شهرداری، وقف مردم کرد، گفت: از این یادگار وی همه جامعه بهره مند هستند.

روح الله براتیان تصریح کرد: نامگذاری به نام پر افتخار انسان های نیکو مانند دکتر شادلو اقدامی ناچیز است و این نام انسان های بزرگ است که به مکان اعتبار می بخشد.

وی با بیان اینکه دکتر امان الله شادلو در زمان حیات خود خواست که بش قارداش به همین نام باقی بماند، این بوستان تفریحی را یادگاری گرانمایه از خانواده شادلو برای مردم بجنورد دانست.

شهردار بجنورد با اشاره به آماده سازی و نصب قریب الوقوع تندیس شادروان دکتر امان الله شادلو در بش قارداش، گفت: قرار بود این اتفاق در زمان حیات وی بیفتد .

در این مراسم با حضور هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، رئیس سازمان نظام پزشکی استان، سرپرست روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، شهردار، فرماندار بجنورد، رئیس و اعضای شورای شهر، رئیس دانشگاه بجنورد و سایر مسئولین لوح یادبودی به همسر زنده یاد دکتر امان الله شادلو اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز