معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:

نباید سرمایه‌گذاران درگیر آیین‌نامه‌های اداری در دستگاه‌های اجرایی باشند

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۹:۰۵
کد خبر: ۸۴۷۹۲۲
نباید سرمایه‌گذاران درگیر آیین‌نامه‌های اداری در دستگاه‌های اجرایی باشند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندارخراسان شمالی گفت: حل مشکلات سرمایه گذاران در پیچ و تاب مسایل اداری نباشد و اگر سلسله‌مراتب اداری وجود دارد باید توسط خود دستگاه اجرایی حل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمود قنبری در کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان اظهار داشت:نباید سرمایه‌گذاران درگیر آیین‌نامه‌های اداری در دستگاه‌های اجرایی باشند که این موضوع اصلا قابل توجیه نیست.

وی در ادامه افزود: دولت و وزارت کشور از استانداران خواستند اگر اختیارات بیشتری می خواهند تفویض اختیار کنیم که طبق خواسته ی استاندار خراسان شمالی این اختیارات به مدیران دستگاه‌های اجرایی تفویض شود.

وی افزود: دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات سرمایه گذاران نباید با جملاتی چون قانون اجازه نمی دهد یا بخش نامه همین هست خواسته سرمایه گذاران را مختومه کنند بلکه باید راهی پیدا کنند تا این مشکلات حل شود و استان در مسیر توسعه قرار گیرد زیرا راهی جز توسعه نداریم.

قنبری در ارتباط با حل مشکلات ارباب رجوع نیز گفت: دولت تا کنون برای قطع ارتباط ارباب رجوع با تصمیم گیران دولت الکترونیکی را راه اندازی کرد اما بازهم فاصله داریم که باید پژوهش هایی در این خصوص انجام شود.

 

نظر شما