رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی:

حمایت از حوزه صنعت و تولید،تولید ملی را رونق می بخشد

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۵:۱۰
کد خبر: ۸۴۸۲۲۹
حمایت از حوزه صنعت و تولید،تولید ملی را رونق می بخشد
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع،معادن وکشاورزی خراسان شمالی گفت: حمایت از حوزه صنعت وتولید با تکیه بر توان سرمایه‌گذاران توسعه صادرات و ارزش افزوده، تولید ملی را رونق می‌بخشد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد صمدی در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی اسفراین بر حمایت واحدهای صنعتی و تولیدی از سوی مسئولان تاکید کرد .

وی یکی از سیاست های دولت در بخش های صنعتی و معدنی را فعال کردن واحدهای غیر فعال، نیمه فعال و افزایش ظرفیت تولید ذکر کرد  و افزود : حمایت از حوزه صنعت وتولید با تکیه بر توان سرمایه‌گذاران و توسعه صادرات و  ارزش افزوده  تولید ملی را رونق می‌بخشد .

صمدی  به بازدید واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک بیدک بجنورد طی هفته گذشته امسال ازسوی هیات رئیسه اتاق بازرگانی  اشاره کرد  افزود: اتاق بازرگانی در نظر دارد در سال جاری  از واحدهای تولیدی و صنعتی استان به اتفاق مدیران ذیربط بازدید به عمل آورد تا به جمع بندی و پیگیری مشکلات آنها بپردازد.

وی از اهداف اصلی این بازدید ها را  احصاء مشکلات ، بررسی و کاهش چالش های موجود واحدهای صنعتی وتولیدی استان عنوان کرد و افزود: در این بازدید ها سعی بر آن است  با واحدهای تولیدی ارتباط و تعامل نزدیک برقرار شود تا از نزدیک با شرایط و مشکلات موجود واحدهای تولیدی و صنعتی آشنا شویم.

وی کمبود سرمایه درگردش، کمبود نقدینگی، تمدید وام های سررسیدی از بانک ، تسهیلات بانکی، تامین اجتماعی، کمبود مواد اولیه ، مشکلات زیرساختی نبود برق و هزینه های مصرفی آب و... را از جمله مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی اسفراین اعلام کرد.

گفتنی است اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی خراسان شمالی به همراه رییس سازمان صمت، مدیرکل امور مالیاتی ، مدیرکل تامین اجتماعی و شهرک های صنعتی استان  از واحدهای تولیدی اسفراین بازدید کردند.

انتهای خبر/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز