‍ شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ۳ گواهینامه بین المللی گرفت

۱۳۹۸/۰۲/۳۰ - ۰۸:۳۷:۴۹
کد خبر: ۸۴۸۲۳۱
‍ شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ۳ گواهینامه بین المللی گرفت
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت:با انجام ممیزی توسط مدیر ارشد شرکت TUV NORD آلمان مجموعه آبفا موفق به دریافت سه گواهینامه بین المللی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مهندس غلامحسین ساقی اظهار داشت: با توجه به اقدامات انجام شده برای ارتقای سطح خدمات این شرکت در بخش آب و فاضلاب، سه گواهینامه بین المللی شامل ISO 9001 * ISO 14001 * OHSAS 18001 صادر شده است.  

وی افزود: صدور این گواهینامه های سه ساله به معنای دست یابی به استانداردها برای افزایش سطح ایمنی و کیفیت خدمات است.  

گواهینامه ISO 9001 مربوط به سطح کیفیت خدمات این شرکت است و بر این اساس مشترکان آب و فاضلاب در شهرهای استان خدمات با سطح بالاتری از کیفیت را دریافت می کنند.  

ساقی گفت: گواهینامه ISO 14001 هم مربوط به رعایت الزامات زیست محیطی در انجام خدمات به مشترکان است که در بازرسی های انجام شده از شرکت آب و فاضلاب استان توسط شرکت مشاور، این موارد تایید شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی اظهار کرد: قوانین بین المللی، برای سیستم مدیریت زیست محیطی، الزاماتی را تعیین کرده است که این شرکت باید در توسعه خدمات و اجرای برنامه ها آن را مد نظر داشته باشد.

ساقی اظهار داشت: با انجام اقدامات در زمینه ارتقای ایمنی و ارتقای بهداشت، این شرکت موفق به دریافت گواهینامه HOSAS 18001 شده است.  برقراری سیستم مدیریت ایمنی هم بر اساس استاندارد بین المللی، الزاماتی دارد که به واسطه آن، ایمنی و بهداشت کارکنان و شاغلان بهبود می یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برای دست یابی به توسعه پایدار در انجام فرآیندها و ارتقای سطح خدمات، تلاش داریم تا خدمات رسانی به مشترکان با صحت، دقت و سرعت انجام شود.

انتهای خبر/

سهرابی راد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز