استاندار خراسان شمالی در صبحگاه مشترک:

سوم خرداد ، نقطه عطفی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس بود

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۹:۱۶:۰۵
کد خبر: ۸۵۰۲۰۱
سوم خرداد ، نقطه عطفی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس بود
استاندار خراسان شمالی گفت: سوم خرداد نقطه عطفی در هشت سال دفاع مقدس بود و به هیچ وجه دشمن ما تصور نداشت که به این زودی خاک پاک ایران را پس بگیریم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی شجاعی در صبحگاه مشترک سوم خرداد آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت : امروزه عزت و سربلندی خاک ایران را مدیون رشادت ها و فداکاری های نیروهای مسلح ، ارتشی ها ،سپاهیان و بسیجیان می دانیم.

وی افزود: همان مقاومت مردمی ابتدای جنگ موجب شد تا دشمن به سختی خرمشهر را تصرف کند که این مساله به تنهایی کفایت می کرد که بدانند ایران با سایر نقاط دنیا متفاوت است . وی بیان کرد:ایران دلاورانی دارد که آنان درس خود را از عاشورا و کربلا گرفته اند و شهادت برای آنان افتخار است.

شجاعی خاطرنشان کرد: رشادت های نیروهای مسلح موجب شد آنچه که دشمن به هیچ عنوان تصورش را نداشت در جنگ رخ دهد و مسیر پیروزی ما مسیر پایان سرافرازی جنگ رقم بخورد.

وی افزود: دشمنان ما و در رأس آن آمریکا به راحتی با زیر پا گذاشتن مبانی حقوق بشر و بدون رعایت مسائل بین‌المللی تصمیم می گیرند و به دیگر کشورها هجوم می برند اگر در مورد ایران این گونه رفتار نمی کنند برای این است که به شناخت رسیده اند که البته این شناخت را ۴۰ سال قبل نداشتند.

شجاعی در ادامه افزود:کشور هایی که مورد هجوم قرار گرفته اند هم به سلاح هم هواپیمای جنگی و هم به تجهیزات مسلح بودند اما نگاه مدبرانه رهبر معظم انقلاب و دلیر مردانی نیروهای مسلح و مردم همراه نظام را داشتیم تا دشمنان بدانند ایران متفاوت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز