استاندار خراسان شمالی؛

عزت کشور مرهون رشادت شهدا و جانبازان است

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۹:۱۷:۵۹
کد خبر: ۸۵۰۲۰۲
عزت کشور مرهون رشادت شهدا و جانبازان است
استاندار خراسان شمالی گفت: عزت و سربلندی امروز کشور مرهون جانفشانی ها و رشادت های شهدا و جانبازان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمدعلی شجاعی در همایش پیکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس اظهار داشت: مقاومت و ایستادگی شهدا، جانبازان و ایثارگران موجب شد امروز دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی آنگونه ما را قدرتمند در جهان ببینند که از ما تقاضای مذاکره داشته باشند.

دکتر شجاعی افزود: در یک دهه اخیر شاهد تاخت و تاز مستکبرین در بسیاری از کشورهای جهان بودیم اما آنها متوجه شدند ایران اسلامی با داشتن فرزندان برومندی مانند شما جانبازان ، محلی برای حضور آنان با تدابیر جنگی نیست.

وی ادامه داد: شما جانبازان، شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدید و حضورتان در جامعه بار مسئولیت امثال بنده را بسیار سنگین تر می کند .

دکتر شجاعی تصریح کرد: هر آنچه در توان داریم اگر به خدمت بگیریم و برای مردم استان خدمت رسانی داشته باشیم در برابر بزرگمردی های شما بسیار ناچیز است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه سخنان خود گفت: آزادی خرمشهر، خونین شهر جز با توکل بر خدا و رشادت و پایمردی رزمندگان امکان پذیر نبود.

دکتر محمدعلی شجاعی افزود: آزادسازی خرمشهر صحنه جنگ را تغییر داد که برگشت دشمن به مرزهای بین المللی و پر شدن دست جمهوری اسلامی برای نشستن در پای میز دیپلماسی را به همراه داشت. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز