معاون سیاسی استاندار؛

احزاب رابطان بین مردم و حاکمیت هستند

۱۳۹۸/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۰:۳۸
کد خبر: ۸۵۰۲۰۷
احزاب رابطان بین مردم و حاکمیت هستند
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت:احزاب نقش برجسته ای به عنوان رابطان بین مردم و حاکمیت نه تنها در شئون سیاسی بلکه در تمام شئون ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر ولی الله حیاتی در نشست با احزاب استان اظهار داشت:احزاب حتی در سالی که رونق تولید است می توانند در این حوزه هم نقش و فعالیت داشته باشند .

وی وجود خانه احزاب را بسیار مهم دانست و افزود: این خانه احزاب باید برنامه‌ریزی‌های دقیق برای احزاب داخل استان داشته و جلسات مستمر برگزار کرده و شاخه جوانان، بانوان و کارآفرینی را فعال کنند .

حیاتی خاطرنشان کرد: احزاب باید با پویایی بیشتر مسیر را دنبال و ایفای نقش کنند و دبیران احزاب مشارکت جدی داشته باشند . وی گفت : کارآمدی و کارایی باید مورد توجه دبیران احزاب قرار گیرد بنای ما این است که تعامل دو سویه با احزاب داشته باشیم و گوش شنوا برای شنیدن سخنان آنان و جلسات خود را مستمر با احزاب برگزار کنیم.

وی ادامه داد: از مسئولان ملی تأثیرگذار در حوزه احزاب دعوت خواهیم کرد تا به این استان آمده و دغدغه‌های شما احزاب را بشنوند تا بتوانیم با حضور این مسئولان بخشی از آنان را رفع کنیم .

حیاتی در خصوص اهمیت نقش بانوان در پست های مدیریتی تصریح کرد: اراده استاندار خراسان شمالی نیز بر نقش بانوان در پست های مدیریتی است که خوشبختانه در این حوزه حائز رتبه یازدهم کشوری هستیم و در انتصابات پیش‌رو نیز نقش بانوان دیده شده است.

وی مهمترین کارکرد احزاب در شرایط حساس امروزی را ایجاد بارقه امید در دل مردم عنوان کرد و گفت: هر کسی در این شرایط امروز بر طبل ناامیدی بزند جفای به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است لذا ایجاد بارقه امید در دل مردم از وظایف ماست که باید به جد پیگیری شود.

وی در خصوص موضوع انتقاد پذیری مدیران گفت : مدیران و مسئولان ما باید انتقاد پذیر باشند اگر انتقادپذیر نباشد پویایی در مدیریت رخ نمی‌دهد که البته بین نقد و انتقاد با توهین تفاوت است که باید آن را تشخیص دهیم.

وی ادامه داد: البته جایی هم انتقاد به کار ما وارد است که باید آن را رفع کنیم و احزاب هم می‌توانند آن را به مدیران گوشزد کنند و مسلم است انتقادات باید ضابطه مند و همراه با پیشنهاد سازنده باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: بنای ما این است از اندیشه‌های تمام احزاب استفاده کنیم و با وحدت و تعامل مسیری را که در پیش رو داریم طی خواهیم کرد و گره گشایی از مشکلات و معیشت مردم در تمامی حوزه‌ها را خواهیم داشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: ۴۱ سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد در طول این چهار دهه از بدو شکل گیری تاکنون در معرض توطئه‌ های ریز و درشت قرار گرفته ایم اما چه عواملی باعث شده که در طول این چهار دهه علی رغم هجمه‌های سنگین نظام استکباری پاینده و صبور باشیم نیازمند تدبر و اندیشه است.

حیاتی افزود: آن چیزی که باعث شده در طول این چهار دهه بر نقشه‌های دشمنان قالب شویم؛ وحدت و همدلی بین مردم به عنوان پدیدآورندگان این انقلاب است.

وی افزود: مردم با تمام وجود ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز کرده اند و با این تهدیدها ، کمبودها و نارضایتی ها اما با اصل و موضوعیت نظام تفاوت قائل شدند.

حیاتی تصریح کرد: در حال حاضر در شرایط امروز زمانه با هم بودن است لذا همه گروه‌هاه، جناح‌ها و صاحبان سلایق گوناگون باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند و پیام اصلی ما این است که در کنار هم قرار بگیریم.

وی بیان کرد: امسال ملت بزرگ ایران علاوه بر اینکه به مقابله با توطئه های آمریکا می پردازند در معرض انتخابات نیز هستند آنچه که در انتخابات امسال مهم است و هدف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده؛ مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای است .

وی ادامه داد: اینکه چه جنایی و تشکیلاتی برنده باشد اصل در نظام، مشارکت حداکثری است زیرا گروه ها برنامه‌های خود را اعلام می‌کنند و مردم به آنها رای می‌دهند.

حیاتی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از ۳۶ مورد انتخابات برگزار شده و کسانی که ادعای دموکراسی دارند به اندازه ما مردم پای صندوق های رای برای تعیین سرنوشت حضور نداشتند لذا جمهوری اسلامی یکی از دموکراسی ترین کشورهای دنیا است.

وی خاطرنشان کرد: این دموکراسی و تعیین سرنوشت مردم دارای قواعدی است که همه باید رعایت کنند به استناد همین قانون نماینده، رئیس جمهور و وکیل انتخاب می شود لذا باید قاعده بازی را رعایت کرد قانون اساسی ما یکی از مترقی ترین قانون‌های اساسی دنیا است که زمینه را برای بروز و ظهور همه صحنه‌های سیاسی فراهم کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز