گرمه دارای ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای برای جذب گردشگر است

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۰۸:۲۶:۰۲
کد خبر: ۸۵۰۶۸۷
گرمه دارای ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای برای جذب گردشگر است
فرماندار گرمه با بیان اینکه این شهرستان دارای ظرفیت های فوق العاده ای برای جذب گردشگر است، بر ارزش آفرینی از آثار تاریخی این شهرستان به منظور جذب گردشگر تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،فرماندار شهرستان گرمه با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان دیدار و بر اجرای برنامه های مشترک فرهنگی با توجه به ظرفیت های موجود اشاره داشت.

عبدالله قدرتی با تأکید بر تقویت برنامه های فرهنگی با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان گرمه، تصریح کرد: استقبال مردم از اینگونه برنامه ها بسیار خوب است و ما نیز با مشارکت میراث فرهنگی باید از این فرصت در جهت معرفی آثار تاریخی و توسعه گردشگری استفاده کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی نیز در این دیدار با بیان اینکه برنامه های فرهنگی در جهت نشاط اجتماعی و آشنایی بیشتر مردم با فرهنگ بومی و مناطق گردشگری استان در دستور کار قرار دارد، بر اجرای این برنامه ها در شهرستان گرمه تأکید کرد.

یزدان پناه همپنین ضمن ارائه مواردی در خصوص آثار تاریخی شهرستان گرمه، افزود: برای پیشبرد اهداف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این شهرستان، همکاری ها با فرمانداری و شهرداری افزایش می یابد تا بتوانیم زمینه حضور مسافران و گردشگران را فراهم کنیم.

گفتنی است این دیدار پیرامون برنامه های توسعه گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان گرمه انجام گرفت و اعضای شورای اسلامی شهر گرمه و شهرداری نیز حضور داشتند.

 

نظر شما