یک‌مسئول کشوری در بجنورد:

مولدسازی دارایی های دولت در دستور کار وزارت اقتصاد و دارایی است

۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۸:۵۷:۰۵
کد خبر: ۸۵۲۴۳۳
مولدسازی دارایی های دولت در دستور کار وزارت اقتصاد و دارایی است
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی کشور مولدسازی دارایی های دولت را از مهمترین دستورکارهای امسال این وزارتخانه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علی عسگری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، اظهار داشت: وزارت اقتصاد و دارایی حوزه مسئولیت کاری گسترده ای دارد و انتظارات از این حوزه بسیار زیاد است.

عسگری افزود: باید بتوانیم کارگشای مسائل کاری باشیم و گره ای از مشکلات کشور باز کنیم و برای تحقق این اهداف منتظر حل مشکلات توسط دیگران نباشیم.

وی ادامه داد: اولین حرکت و تفکر باید از سمت خودمان باشد تا بتوانیم در ادامه کمک دیگران را جلب و جذب کنیم و مسیر کار کردن را هموار کنیم.

وی مطرح کرد: از مدیران استان به ویژه مدیران حوزه اقتصاد و دارایی می خواهم با هم افزایی مسائل را حل کنند و منتظر کمک دیگران نباشند و مسئولیت کارها را به عهده گرفته و هراسی نداشته باشند.

وی گفت: از انجام کار باید زمانی ترسید که لغزش داشته باشیم و تا زمانی که کار را با سلامت و دقت انجام دهیم ترسی نداریم و پاسخگوی کار خود خواهیم بود.

عسگری اشاره داشت: در مورد تحقق درآمدها منابع ناشناخته ای وجود دارد که باید تلاش کنیم با شناسایی درست، این منابع به مسیر درآمدهای خزانه و دولت هدایت شود. 

معاون وزیر اقتصاد و دارایی کشور ادامه داد: بحث مولدسازی دارایی های دولت امسال در دستور کار این وزارتخانه است تا با شناسایی منابع بلااستفاده دولت، منابع درآمد ناپایدار به منابع پایدار متصل شود و همچنین به دنبال روش هایی باشیم که درآمد دولت به چشمه های همیشه جوشان وصل شود.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز