معاون سیاسی استاندار:

اطلاع رسانی به موقع در حوادث بسیار حائز اهمیت است

۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۹:۰۱:۲۵
کد خبر: ۸۵۲۴۳۷
اطلاع رسانی به موقع در حوادث بسیار حائز اهمیت است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بر اطلاع رسانی دقیق و به موقع در زمان بروز حوادثی همچون سیل تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی به موقع و انجام اقدامات فرهنگی برای سیل زدگان بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر ولی الله حیاتی در کمیته تبلیغات ، اطلاع رسانی و فرهنگی استان اظهار داشت: قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده توسط وزارت کشور ایجاد شده که شش کمیته ذیل آن فعال بوده که یکی از این کمیته ها، کمیته تبلیغات، اطلاع رسانی و فرهنگی است.

وی افزود: قرارگاه بازسازی و نوسازی با هدف انسجام، همدلی و هم افزایی بیشتر در امر اطلاع رسانی نحوه خدمات رسانی و بازسازی مناطق سیل زده استان تشکیل شده است.

حیاتی خاطرنشان کرد: دستگاه های فرهنگی عضو این کمیته برنامه ها و طرح های خود را در خصوص راهکارهای اطلاع رسانی در مناطق سیل زده را ارائه دهند تا این برای اجرایی شدن این طرح ها و انعکاسش به وزارت کشور اقدام کنیم.

دبیر کمیته تبلیغات ، اطلاع رسانی و فرهنگی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خراسان شمالی در این نشست بر لزوم آموزش مدیریت بحران و رویکرد رسانه ها در بحران تاکید کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، با سازو کاری که دارد و متولی رسانه هاست لازم است با برگزاری کارگاه های آموزشی و دعوت اساتید برجسته روزنامه نگاری در بحران با رویکرد توسعه را آموزش دهد.

علی قلی زاده افزود: به رغم تلاش و هزینه های زیادی که برای حضور مسوولان کشوری در استان می شود و همه به دنبال جذب اعتبارات به نفع پروژه های عمرانی و مردم هستیم ؛ برخی اخبار و نوشته های خود را تنها به حواشی سفر و درج کاستی ها اختصاص می دهند.

گفتنی است در این نشست علاوه بر طرح مسائلی همچون لزوم اطلاع رسانی به موقع و منسجم از سوی دستگاه های اجرایی در زمان بروز حوادث سیل، تاکید بر اهمیت پیشگیری، آسیب شناسی حوادث سیل اخیر برمبنای مولفه های علمی و ایجاد آرامش و احساس مسئولیت ویژه در زمان بحران، دکتر حیاتی اقای علی قلی زاده را بعنوان سخنگوی قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده معرفی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز