استاندار خراسان شمالی اعلام آمادگی کرد:

شنبه های سرمایه گذاری خراسان شمالی

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۰:۱۵:۲۵
کد خبر: ۸۵۳۵۳۹
شنبه های سرمایه گذاری خراسان شمالی
استاندار خراسان شمالی در نشستی با سرمایه گذاران استان قول مساعد داد تا هر هفته شنبه ها نشستی با سرمایه گذاران برگزار شود تا سریع تر راهکارهای عملیاتی در راستای حل مشکلات این حوزه اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمد علی شجاعی در این نشست پس از استماع مشکلات سرمایه گذاران با تاکید بر اینکه باید چراغ تولید این استان همیشه روشن باشد، اظهار داشت: باید در گام نخست برای حمایت بیشتر از سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی هرگونه خرید خارج از استان ممنوع شود و این موضوع به تمامی دستگاه های اجرایی استان و شرکت ها ابلاغ شود.

وی تصریح کرد: در این جلسات صرف سخن گفتن فایده ای ندارد و دردی را هم دوا نمی کند بلکه باید پیشنهاداتی را در جهت اجرای امور ارائه داد تا مشکلات گام به گام حل شود.

وی با بیان اینکه مشکلات سرمایه گذاران در تمام کشور یکسان است، افزود:این مشکلات فقط در خراسان شمالی شدیدتر است چون ما نگاهی به بخش خصوصی نداریم.

شجاعی اظهار داشت:بخشی از این مشکلات مربوط به اعمال قوانین و مقررات است که مدیر نمی تواند دخالت کند اما چرا باید در بخش بروکراسی اداری و بانکی جزو رتبه های بالای کشوری باشیم که نمی توان از آن دفاع کرد.

وی افزود: در بخش ملی ، پیگیری و مکاتباتی خواهیم داشت تا مشکلات حوزه سرمایه گذاران حل شود لذا آنچه را که در استان می توانید از ما طلب کنید .

شجاعی گفت: اعتقاد دارم اگر اوضاع کار سرمایه گذارن بهتر شود یا ایجاد اشتغال می شود یا اوضاع برای همان کارگران فعلی بهتر می شود.

وی تصریح کرد: در حوزه بین المللی عملکرد ضعیفی داریم که باید نمایندگان خود سرمایه گذاران که مسلط به حوزه بین المللی هستند انتخاب شوند تا ما در این مسیر قرار تقویت شویم.

 

نظر شما