خراسان شمالی/ هر دانش‌آموز یک حامی

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۱۲:۵۳:۴۷
کد خبر: ۸۵۳۷۳۷
خراسان شمالی/ هر دانش‌آموز یک حامی
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در راستای مردمی کردن کمک‌های دانش آموزان و مدارس و جذب بهتر این کمک‌ها مرکز نیکوکاری در آموزش‌وپرورش این استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مجید الهی راد در دیدار با مدیرکل آموزش‌وپرورش این استان، افتتاح مرکز نیکوکاری را رویکردی مناسب در تسریع خدمت‌رسانی به دانش آموزان نیازمند عنوان کرد و افزود: افتتاح مرکز نیکوکاری می‌تواند در کمک‌رسانی به نیازمندان و رفع برخی مشکلات در امر امدادرسانی راهگشا باشد.

وی به جایگاه حساس دستگاه آموزش‌وپرورش در جامعه اشاره کرد و گفت: تمامی جامعه به‌نوعی با آموزش‌وپرورش در ارتباط هستند، بر این اساس توجه به ایجاد محیطی مناسب برای معلمان در جهت ارائه تعلیم تربیت خروجی خوبی در سلامت جامعه دارد.

وی به ورود معلمان در رفع نیاز دانش آموزان اشاره کرد و ادامه داد: رسالت کار معلمان تعلیم و تربیت است و معلم نباید دغدغه نیاز دانش‌آموز را داشته باشد بر این اساس همکاری مناسب کمیته امداد و آموزش‌وپرورش و ایجاد مراکز نیکوکاری می‌تواند زمینه رشد و تعالی نسل آینده را فراهم کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین ساماندهی کار خیر و شناسایی نیازمندان واقعی را اصلی مهم در ایجاد مراکز نیکوکاری در آموزش پرورش برشمرد و گفت: هم‌اکنون کمک‌های بسیاری از طریق خیران به آموزش‌وپرورش انجام می‌شود که با استفاده از مراکز نیکوکاری می‌تواند به‌صورت هدفمندتر ساماندهی شود.

الهی راد در ادامه به حمایت دانش آموزان ثروتمند از دانش آموزان نیازمند در قالب دانش‌آموز حامی اشاره و خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح دانش آموزان برخوردار می‌توانند با حمایت از یک دانش‌آموز ضعیف در مناطق روستایی و حاشیه شهر کمک‌هزینه تحصیلی آنان را فراهم کنند که این اقدام باعث ترویج و تقویت نوع‌دوستی می‌شود.

وی تأکید کرد: در ابتدای اجرای این طرح باید ظرفیت‌ها و کانال‌های ارتباطی شناسایی و همچنین ظرفیت انجمن اولیا و مدارس استان در یک نقطه جمع شود تا شاهد خروجی مثبت در مشارکت مردمی در مرکز نیکوکاری این دستگاه باشیم.

 

انتهای پیام/

سهرابی راد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز