استاندار خراسان شمالی:

شاخص های مجموعه وزارت نیرو در استان ارتقا یابد

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۰۹:۵۷:۵۰
کد خبر: ۸۵۵۱۵۵
شاخص های مجموعه وزارت نیرو در استان ارتقا یابد
استاندار خراسان شمالی خواستار ارتقای وضعیت شاخص های مجموعه وزارت نیرو در این استان شد و گفت: وزیر نیرو دستور تسریع در رسیدن به شاخص های کشوری این استان را بدهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمد علی شجاعی در نشستی با حضور وزیر نیرو و مجمع نمایندگان و مدیران صنعت آب و برق استان اظهار داشت: ارزیابی شاخص ها حائز اهمیت است و ما در برخی شاخص ها به نسبت کشوری عقب هستیم و مردم گلایه دارند که این شاخص ها باید ارتقا یابد لذا نیازمند نگاه ویژه وزارت نیرو هستیم.

وی افزود: وقتی در بحث آب شرب،کشاورزی و خدمات زیرساختی در روستا ها اقداماتی انجام شده به نوعی خدمات بزرگی ارائه داده ایم. 

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه این استان عقب ماندگی زیادی در بخش فاضلاب دارد، گفت: در ۲۰ شهر از ۲۴ شهر استان هیچ اقدامی برای اجرای سیستم فاضلاب انجام نشده است.

وی تصریح کرد: تنها شهروندان در دو شهر استان از خدمات فاضلاب بهره مند بوده و اجرای این خدمات در دو شهر در دست پیگیری است.

شجاعی در بخش دیگر سخنان خود نقطه قوت و قدرت در این استان را، انسجام و وحدت میان مردم عنوان کرد و افزود: مردم خراسان شمالی همواره در صحنه بوده و میزان مشارکت در انتخابات همیشه از میانگین کشوری بالا تر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هرگاه قدمی در مجموعه وزارت کشور برای این استان برداشته شود من ده قدم بیشتر خواهم برداشت یعنی اگر یک ریال از سوی وزارت نیرو هزینه شود من تا ده برابر آن را برای استان هزینه خواهم کرد.

شجاعی با بیان اینکه  من همیشه بر استمرار فرهنگ کار تاکید داشته ام،افزود: از زمان حضورم زمانبندی و اولویت کارها برایم مهم بوده است.

وی با بیان اینکه برخی مصوبات سفر رئیس جمهوری به این استان اجرایی نشده است، انتظار می رود این مصوبات بر زمین مانده تا قبل از سفر پیش روی رییس جمهور به این استان تعیین تکلیف شود.

شجاعی تصریح کرد: همچنین در بخش وصول مشترکان خانگی و صنعتی ۵۳ میلیارد تومان باید جذب شود که امیدواریم وزارت نیرو این مبلغ را در زمانبندی خاصی تعیین کند.

وی در ارتباط با خسارت های ناشی از سیل اخیر نیز گفت: مکاتبات بسیاری انجام شده که امیدواریم وزارت نیرو از خراسان شمالی غافل نشود که نگاه ما خدمت و انجام وظیفه به مردم است. هر چند در این سیل مدیران استان شبانه روزی کار کردند تا خسارت های کمتری متحمل شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز