معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی؛

اگر در میان مردم باشید مشکلات آسان تر از میان برداشته می شود

۱۳۹۸/۰۳/۱۹ - ۱۳:۰۳:۱۲
کد خبر: ۸۵۵۷۹۸
اگر در میان مردم باشید مشکلات آسان تر از میان برداشته می شود
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان این که باید صادقانه خدمات نظام را به مردم اعلام کنیم و آنان را در جریان امور جاری کشور قرار دهیم، گفت: مسولان بدانند اگر در میان مردم باشند و مشکلات موجود را صادقانه بیان کنند با مشارکت مردم مشکلات آسان تر از میان برداشته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر ولی الله حیاتی در آیین معارفه و تکریم فرماندار بجنورد اظهار داشت:هر چند دولت امسال برنامه های ویژه ای برای حمایت از مناطق حاشیه نشین دارد واین انتظار از سرپرست جدید فرمانداری بجنورد دارای اولویت است.

حیاتی خاطرنشان کرد: رسیدگی به امور معیشتی مردم،برنامه ریزی برای تنظیم بازار استان،فراجناحی عمل کردن، تمهید مقدمات برای برگزاری انتخابات باشکوه در سطح شهرستان بجنورد و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای و حرکت بر اساس مر قانون  از اولویت های کاری سرپرست جدید فرمانداری بجنورد باشد.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است با رعایت اولویت و هر چند بضاعت مالی مشکلات را حل و فصل کنیم که امیدواریم با شتاب بیشتری مسیر توسعه را طی کنیم.

حیاتی اظهار داشت: در خراسان شمالی صدای وحدت،تعامل و توسعه به گوش میرسد و استاندار نیز برنامه دارد تا با استفاده حداکثری از ظرفیت استان گام های بلندی را برای توسعه بردارد که نمونه بارز آن تدوین سند توسعه استان است.

وی بیان کرد: امروز باید کار جهادی را سرلوحه امور خود قرار دهیم و حدت و همدلی را پیشه کرده تا توطئه های دشمنان را خنثی کنیم و همه باید در این مسیر پشت سر دولت قرار گیریم.

وی ادامه داد: امروز همه باید در کنار هم قرار گیریم و هر کسی که اعتلای ایران برایش مهم است باید کنارهم قرار گیرند.

در ادامه این مراسم سرپرست جدید فرمانداری بجنورد نیز گفت: با تمام جریانات سیاسی در سطح شهرستان ارتباط برقرار می کنیم.

بهمن شیردل افزود: امسال به واسطه اینکه انتخابات را پیش رو داریم سال سختی خواهیم داشت که باید تنها بر مبنای مر قانون عمل کردو خدمت صادقانه و بی منت به مردم از رسالت های اصلی من در کارم است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که انتخابات را پرشکوه می کند رضایتمندی اجتماعی است که در سایه مسئولیت پذیری مدیران محقق می شود.

گفتنی است در این آیین از زحمات محمود ثمینی فرماندار سابق بجنورد قدردانی و بهمن شیردل بعنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

 

نظر شما