معاون سیاسی استاندار؛

در حادثه سیل پیام همدلی به جهانیان مخابره شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۲:۲۸
کد خبر: ۸۵۶۶۲۸
در حادثه سیل پیام همدلی به جهانیان مخابره شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: در حادثه سیل اخیر ، پیام همدلی، نوع دوستی و مودت ملت ایران به جهانیان مخابره شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،ولی الله حیاتی در مراسم ارسال کمک ها و اقلام اهدایی مردم استان به مناطق سیلزده، اظهار داشت: در اتفاقات سیل اخیر کشور پیام بلند و افتخار آمیز همدلی و هم افزایی از طرف ملت ایران به سراسر جهان مخابره شد.

حیاتی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای شکل گیری انقلاب به دنبال طرح ریزی توطئه های مختلف بودند و در حادثه سیل کشور به دنبال اعلام ضعف توان مدیریتی ایران در برابر این سیل بودند.

وی ادامه داد: سیل اخیر بخش عظیمی از کشور را فراگرفته بود اما سیل محبت و مودت مردم توانست بر سیل قهرآمیز طبیعت غلبه کند و اقشار مختلف مردم برای کمک به مردم سیلزده پای کار آمدند.

حیاتی افزود: در خراسان شمالی هم به رغم اینکه از استان های سیلزده بود اما مردم نوع دوست این استان به کمک سایر سیلزدگان شتافتند.

وی مطرح کرد: با مدیریت جهادی، پای کار بودن تمامی مسئولان و تشکیل گروه های جدید حادثه سیل کشور به خوبی مدیریت و موجب حیرت غرب شد.

حیاتی گفت: اکنون دولت با تشکیل قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده به دنبال بازسازی در کوتاه ترین زمان ممکن است.

وی خاطر نشان کرد: در خراسان شمالی هم به همت و پیگیری استاندار اعتبارات خوبی برای بازساری و کمک به سیلزدگان تزریق شده است که می توان به ارسال ۲ هزار بسته لوازم خانگی به مناطق سیلزده توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اشاره داشت.

نظر شما