مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی:

بهترین استعدادهای عشایر و روستائیان در جشنواره ملی فیلم کوتاه تجلی می یابد

۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۸:۰۸:۰۷
کد خبر: ۸۵۷۵۵۸
بهترین استعدادهای عشایر و روستائیان در جشنواره ملی فیلم کوتاه تجلی می یابد
مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی با بیان اینکه بهترین استعدادها را در بین روستائیان و عشایر داریم، گفت: برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر، فرصتی برای بروز این استعداد هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حمید قربانی جم با اشاره به اینکه خراسان شمالی استانی تازه تأسیس به نسبت سایر استان ها می باشد،اظهار داشت: باید استان را در مسیر توسعه و پیشرفت کمک کنیم.

قربانی جم افزود: یکی از مولفه های سرعت بخشی به این روند توسعه، حضور سرمایه گذاران و گردشگران است که برگزاری رویدادها و جشنواره هایی ازاین قبیل به تحقق این مهم کمک می کند.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی استانی سراسر زیبا و دارای ظرفیت های قابل توجه به لحاظ تنوع اقوام، زیست بوم و فرهنگ است، گفت: باید این ظرفیت ها را دستمایه تحقق اهداف قرار دهیم چرا که سرمایه گذاری نیززمینه همین معرفی ها پدید می آید.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فیلم روستا و عشایر در بجنورد، عنوان کرد: باید مسئولان و هنرمندان برای برگزاری موثر این جشنواره دست به دست هم دهند تا با ارائه بهترین های کار خود، زندگی عشایر و روستائیان را به نمایش بگذارند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی تاکیدکرد: این سازمان با تمام توان از جشنواره فیلم کوتاه روستا و عشایر حمایت می کند و انعکاس دهنده زیبایی ها و ثمرات این جشنواره خواهد بود.

قربانی جم بیان داشت: اطلاع رسانی گسترده جشنواره و توجه به حوزه روستا و عشایر که بخش قابل توجهی از جمعیت استان را تشکیل می دهد، سبب رونق جشنواره می شود و رویکرد علمی و توجه به آموزش در حین یا بعد از جشنواره به تأثیرگذاری این جریان موجب خواهد شد.

گفتنی است؛نخستین جشنواره ملی فیلم روستا و عشایر خراسان شمالی ۱۴ تا ۱۷ تیرماه سال جاری برگزار می شود.

 

نظر شما