استاندار؛

طرح توسعه هشت گام گنجینه معرفت در خراسان شمالی اجرا می شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۷:۵۰:۵۶
کد خبر: ۸۵۸۰۹۳
طرح توسعه هشت گام گنجینه معرفت در خراسان شمالی اجرا می شود
استاندار خراسان شمالی از اجرای طرح توسعه هشت گام گنجینه معرفت در این استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف ایجاد هم افزایی بین تمام اجزای حاکمیتی در استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدعلی شجاعی در بررسی زیرساخت های جاده ای و ریلی استان خراسان شمالی در شیروان اظهار داشت:  تلاش کردیم پتانسیل های هر شهرستان به عنوان پیشران های اقتصادی در سند توسعه استان تعریف شود.

دکتر شجاعی افزود: بر اساس سند توسعه قرار است دقیقه به دقیقه وقت مسئولان و ریال به ریال اعتبارات در مسیر توسعه تعریف شده هزینه شود.

وی ادامه داد: همچنین تلاش کردیم با ایجاد هم افزایی از ظرفیت تمامی اجزای حاکمیتی استان بهره مند شویم و همه با هم در مسیر توسعه و حفظ منابع مردم و نظام حرکت کنیم.

دکتر شجاعی با یادآوری سخنان دکتر لاریجانی مبنی بر تعریف الگو برای اجرایی کردن آنچه گفته می شود، تصریح کرد: تلاش کردیم این فرمول در استان برای استفاده از نیروها به شکل سازمان یافته اجرا شود و جایگاه هر یک از بخش های مختلف در مسیر توسعه به طور جداگانه تعریف شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در ادامه سخنان خود افزود: طرح توسعه همگام هشت گنجینه معرفت را در استان تعریف کردیم که عدد هشت در این عنوان به برکت حضور امام هشتم و تعداد شهرستان ها است و گنجینه معرفت هم برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری در سفر به این استان بود.

دکتر محمدعلی شجاعی خاطر نشان کرد: بنده اعتقاد دارم نبود برنامه و نیروی انسانی حتی با افزایش اعتبارات به بیراهه رفتن است و بر این اساس نیروهای انسانی استان را به هشت بخش کارگزاران دولتی، نمایندگان مجلس، ائمه جمه و جماعات، حافظان امنیت، حامیان قضایی، فعالین صنفی و مدنی، نخبگان و در راس آنان کارآفرینان و سرمایه گذاران تقسیم بندی کردیم.

دکتر شجاعی اشاره داشت: در پیوست این تقسیم بندی شرح وظایف و چگونگی ورودشان به حوزه توسعه استان تعریف شده است و این طرح به زودی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و شورای اداری شهرستان ها ارائه خواهد شد.

دکتر شجاعی در پایان سخنان خود بار دیگر تاکید کرد: تلاش داریم در خراسان شمالی با ایجاد هم افزایی تمامی داشته های نیروی انسانی استان در جایگاه خود به درستی و در مسیر توسهه شتابان استان استفاده شود تا مردم هر چه زودتر از زندگی بهتر برخوردار شوند.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز