نمایشگاه صنایع دستی در پارک ملی بش قارداش برپا شد

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۲:۰۶:۳۷
کد خبر: ۸۵۸۸۰۴
نمایشگاه صنایع دستی در پارک ملی بش قارداش برپا شد
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در محل پارک ملی بش قارداش بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علی عابدی اظهار داشت: این نمایشگاه که به مناسبت هفته میراث فرهنگی برپا شده است تا پایان خردادماه جاری ادامه دارد.

عابدی افزود: 25 غرفه با حضور صنعتگران فعالی از رشته های صنایع دستی استان از جمله دست بافته های داری، چرم، سفال، سرامیک، نساجی سنتی و... در این نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

وی با اشاره به مشارکت دانشجویان رشته صنایع دستی دانشگاه بجنورد در برگزاری برنامه های این هفته، گفت: علاوه بر این، نمایشگاه های جنبی مختلفی به منظور معرفی و عرضه صنایع دستی با مشارکت برخی از دستگاه ها و ادارات برپا شده است.

وی از برگزاری همایش تجلیل از منتخبان و برگزیدگان صنایع دستی استان خبر داد و گفت: این همایش فردا دوشنبه 27 خردادماه جاری با حضور فعالان این عرصه در محل سالن شهید لنگری برگزار می شود.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: رونمایی از اطلس صنایع دستی و نیز سامانه معرفی و فروش صنایع دستی نیز از دیگر برنامه ها است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز