جذب ۱۳۱۸ حامی ایتام و محسنین در ماه رمضان

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۷:۴۷
کد خبر: ۸۵۸۸۶۷
جذب ۱۳۱۸ حامی ایتام و محسنین در ماه رمضان
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از جذب هزار و ۳۱۸ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین این استان طی ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد بابیان اینکه طی ماه مبارک رمضان ۳۸ پایگاه حامی یابی این نهاد در سراسر این استان برای جذب حامی فعال بود، اظهار کرد: استقبال مردم نیکوکار خراسان شمالی همه‌ساله از این طرح‌ها بسیار قابل‌توجه بوده است به‌طوری‌که در ماه رمضان سال گذشته نیز هزار و ۱۰۵ نیکوکار به جمع حامیان فرزندان نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند.

وی مجموع کودکان یتیم و نیازمند تحت حمایت این نهاد را شش هزار و ۲۸۷ نفر اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون ۲۴ هزار و ۵۰۰ حامی حمایت این کودکان را بر عهده‌دارند که هفت هزار و ۶۱۵ نفر آن‌ها بومی و بقیه از خارج از استان هستند.

 مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به پویش من یک حامی‌ام با مشارکت صداوسیما اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح نیز ۲۹۳ حامی جدید در ماه رمضان جذب شدند.

الهی راد بابیان اینکه حامیان طی سال گذشته حدود ۲۰ میلیارد تومان در قالب طرح‌های محسنین و اکرام ایتام به فرزندان خود کمک کردند، تصریح کرد: افراد می‌توانند با انتخاب یک و یا چند کودک در طرح اکرام ایتام و محسنین ماهانه کمک‌های نقدی و غیر نقدی را به کودکان معنوی خود ارائه کنند.

وی به روش‌های مشارکت حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین برای پرداخت کمک نقدی به کودکان معنوی آن‌ها اشاره کرد و گفت: پرداخت از طریق کد ussd #۰۰۴۰*۷۴۱* و یا سامانه bankmellat.ir  و شماره‌حساب ۴۵۲۸۰۰۳۹۸۸ و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۴۸۸۰ و یا اپلیکیشن سکه از مهم‌ترین روش‌های مشارکت و کمک به ایتام این استان است که مبالغ واریزی با شناسه پرداخت حامی به حساب فرزند معنویشان واریز می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز