مراجعه ١٣ هزارنفری به بیمارستان امام رضا (ع)

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۱۱:۱۸
کد خبر: ۸۶۲۹۵۵
مراجعه ١٣ هزارنفری به بیمارستان امام رضا (ع)
سرپرست بیمارستان امام رضا(ع ) بجنورد با اعلام این خبر گفت: ماهانه ٩ هزار بیمار به درمانگاه اورژانس و ٤ هزار نفر به کلینیک تخصصی این بیمارستان مراجعه می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،علی نعمتی با بیان این که این بیمارستان تنها مرکز درمانی در دسترس برای هم شهریان است و اقشار محروم و بی بضاعت بیشترین خدمات را از این مرکز دریافت می کنند،اظهار کرد: تمامی افراد می توانند از خدمات رادیولوژی ، سونوگرافی ، آزمایشگاهی و ....این بیمارستان با بهترین کیفیت و تعرفه دولتی بهره مند شوند.

وی با اشاره به آمار بالای اعزام بیماران این مرکز درمانی  به بیمارستان امام حسن (ع) اضافه کرد: با توجه به آن که بیشتر بیماران قلبی و بدحال که نیاز به cpr دارند ، به این مرکز مراجعه می کنند، تمام اقدامات لازم برای حفظ سلامت بیمار در همین مرکز انجام و پس از اطمینان با دستور پزشک ، بیماران به بیمارستان امام حسن(ع) انتقال داده می شوند.

وی از ضریب اشغال تخت ١٠٠ درصدی بخش اورژانس این بیمارستان خبر داد و خاطرنشان کرد: بخش اورژانس این بیمارستان از پزشکان مجرب، پرستاران آموزش دیده و تجهیزات و امکانات خوبی برخوردار است و توسط دانشگاه علوم پزشکی استان نظارت می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز