مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی؛

جذب ۱۴,۵ میلیارد تومان از اعتبارات اشتغال بانکی مددجویان

۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۲:۳۰:۲۷
کد خبر: ۸۶۴۶۱۹
جذب ۱۴,۵ میلیارد تومان از اعتبارات اشتغال بانکی مددجویان
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از جذب ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد در سه‌ماهه ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مجید الهی راد با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده این نهاد در سال ۹۸، اظهار کرد: امسال درمجموع ۸۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل بانک‌های عامل به اشتغال مددجویان این نهاد اختصاص‌یافته است که تاکنون ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن جذب‌شده است.

وی اعتبار کلی اشتغال مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی را ۱۴۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال ۹۸ اعلام کرد و گفت: از این رقم ۴۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه توسعه اشتغال پایدار روستایی به این نهاد اختصاص‌یافته که با توجه شرایط بومی مناطق روستایی و محروم این استان پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه به عملکرد اشتغال این نهاد در سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: در حوزه اشتغال در سال گذشته دو هزار و ۳۶۵ طرح اشتغال بااعتباری بیش از ۷۸ میلیارد و ۳۱۷ میلیون تومان به اجرا رسیده است.

الهی راد افزود: ۲۶۷ طرح بااعتبار بیش از پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل منابع امدادی هزینه شده است و از محل منابع بانکی نیز یک هزار و ۳۸۱ طرح بااعتبار حدود ۳۰ میلیارد تومان اجراشده است.

 وی بابیان اینکه ۷۸ طرح نیز به‌صورت تلفیقی از محل منابع بانکی وامدادی بااعتباری حدود چهار میلیارد تومان به اجرا رسیده است. ادامه داد: در حوزه اشتغال پایدار روستایی نیز ۵۵۶ طرح بااعتباری بیش از ۳۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت‌شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز