دستگاه‌های کارت‌خوان جایگزین پرداخت صدقات به شیوه سنتی

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۷:۴۲:۰۲
کد خبر: ۸۷۱۵۵۰
دستگاه‌های کارت‌خوان جایگزین پرداخت صدقات به شیوه سنتی
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح نوین پرداخت صدقات به شیوه الکترونیکی، گفت: برای تسریع در امر خدمات‌رسانی و سهولت در پرداخت صدقات، دستگاه‌های کارت‌خوان، جایگزین پرداخت صدقات به روش سنتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مجید الهی راد بابیان اینکه طبق برنامه جدید به‌تمامی مأموران جمع‌آوری صدقات، دستگاه‌های پوز تحویل داده می‌شود، افزود: در این روش مشترکین، صدقات خود را از طریق کارت‌خوان پرداخت می‌کنند.

وی همچنین از راه‌اندازی سامانه نیکوکاری امداد به نام (سنا) خبر داد و تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند با ارسال عدد ۳ به کد ۳۰۰۰۳۳۳۳ و دریافت لینک، این اپیلکشن را بر روی موبایل های خود نصب و صدقات خود را از طریق این روش پرداخت کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین نیکوکاران می توانند از روش های #۰۵۸*۸۸۷۷* و یا نرم‌افزارهای سکه، بله و یا صدقه پیامکی کمک‌های خود را در کمترین زمان ممکن به محرومان و نیازمندان جامعه برسانند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی بابیان این‌که در سه‌ماهه نخست امسال حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت شد، افزود: سهم مردم این استان در پرداخت صدقه به روش‌های نوین ۱۰ میلیون تومان بوده است.

وی با یادآوری اینکه پرداخت صدقه به روش الکترونیکی کاهش هزینه‌های جمع‌آوری صدقه، افزایش سرعت در پرداخت، کاهش سرقت و هزینه نگهداری صندوق‌ها را به دنبال دارد، تصریح کرد: بهره‌گیری از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی، شفاف‌سازی هزینه کردها از طریق ارسال گزارش ماهیانه و افزایش اعتماد عمومی مردم به کمیته امداد را به دنبال دارد.

الهی راد یادآور شد: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود.

 

نظر شما