مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی؛

توسعه طرح‌های دانش‌بنیان در جهت اشتغال‌زایی دانشجویان

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۳:۲۳
کد خبر: ۸۷۲۳۷۹
توسعه طرح‌های دانش‌بنیان در جهت اشتغال‌زایی دانشجویان
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اولویت این نهاد را فراهم‌سازی زمینه اشتغال جوانان و دانشجویان از طریق طرح‌های دانش‌بنیان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد در جلسه اعزام دانشجویان پسران به اردوهای سراسری زیارتی و فرهنگی با اشاره به اینکه هم‌اکنون حدود هزار دانشجو تحت حمایت این نهاد قرار دارند، گفت: خوشبختانه تعداد زیادی از این افراد جزو دانشجویان نخبه هستند و در دانشگاه‌های معتبر تحصیل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سیاست کلی این نهاد توسعه اشتغال‌زایی و کارآفرینی در بین دانشجویان است، افزود: با توجه به اینکه طرح‌های دانش‌بنیان از پایداری و درآمد بیشتری برخوردار است، کمیته امداد در حال برنامه‌ریزی برای آشنایی دانشجویان تحت حمایت با فضاهای کسب‌وکار دانش‌بنیان است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با یادآوری اینکه تناسب نداشتن رشته‌های دانشگاهی با نیازسنجی بازار کار یکی از عوامل بیکاری دانش‌آموختگان است، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های بومی استان در جهت اشتغال‌زایی جوانان می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

الهی راد بابیان اینکه داشتن مهارت، نسبت به مدارک دانشگاهی نامتناسب با فضای کسب‌وکار ارجحیت دارد، افزود: برای رسیدن به توسعه اشتغال جوانان تحت حمایت این نهاد در حال کیفیت‌بخشی و توسعه آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای هستیم.

شایسته ذکر است: در این مراسم ۴۰ نفر از دانشجویان تحت حمایت این نهاد به مدت چهار روز به اردوی مشهد مقدس اعزام شدند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز