آغاز اردو‌های طرح تابستانی «وارثین» کمیته امداد خراسان شمالی

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۶:۰۱
کد خبر: ۸۷۳۳۷۷
آغاز اردو‌های طرح تابستانی «وارثین» کمیته امداد خراسان شمالی
معاون فرهنگی کمیته امداد استان خراسان شمالی از آغاز اردوهای طرح تابستانی وارثین ویژه دانش آموزان دختر و پسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، حسین یوسفی بابیان اینکه در قالب این اردوی آموزشی در مرحله اول ۳۰ دانش‌آموز پسر به مازندران اعزام شدند، افزود: این اردو به‌منظور تربیت دینی نوجوانان و تقویت روحیه ایمانی و انقلابی دانش‌آموزان به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در هفته اول مردادماه سال جاری نیز ۳۰ دانش‌آموز دختر در قالب این اردوی آموزشی به مازندران اعزام می‌شوند.

یوسفی برگزاری اردوهای مختلف فرهنگی، تفریحی و آموزشی را از اولویت‌های مهم کمیته امداد برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت عنوان و تصریح کرد: مهم‌ترین اهداف دوره‌های وارثین ایجاد نظام اعتقادی، اخلاقی و فکری منسجم در راستای تعالیم اسلامی و انقلابی است.

وی ایجاد روحیه امید، نشاط و بالندگی در دانش‌آموزان، تقویت فرهنگ مطالعه و پژوهش و تقویت مهارت‌های ذهنی و رفتاری متناسب با سن دانش‌آموزان را از دیگر اهداف اردوهای وارثین عنوان کرد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان در ادامه از اعزام مددجویان این نهاد به اردوهای تابستانی خبر داد و گفت: طی تابستان امسال پیش‌بینی‌شده است ۴۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد در قالب مادران و دختران، دانشجویان و دانش آموزان به زیارت مشهد مقدس و قم اعزام ‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز