مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد؛

آغاز ساخت مسکن مددجویان سیل‌زده با مشارکت سپاه

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۸:۲۷
کد خبر: ۸۷۳۹۲۰
آغاز ساخت مسکن مددجویان سیل‌زده با مشارکت سپاه
در مراسمی با حضور مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی و جانشین فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع)، کلنگ ساخت منازل مددجویان سیل زده با مشارکت سپاه به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در حاشیه مراسم کلنگ زنی واحدهای خسارت‌دیده از سیل در «روستای علی گل بجنورد» گفت: ساخت واحدهای مسکونی مددجویان آسیب‌دیده از سیل با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام می شود.

مجید الهی راد با اشاره به تفاهم‌نامه منعقدشده با سپاه با موضوع ساخت منازل مددجویان آسیب‌دیده از سیل، گفت: طبق این تفاهم‌نامه کلنگ ساخت ۳۵۰ واحد مسکونی مددجویان امروز به زمین زده شد.

وی یادآور شد: از مجموع این واحدها ۲۵۱ واحد در اسفراین،۱۵۰ واحد در جرگلان،۱۰۰ واحد در راز،۲۰ واحد در بجنورد و باقی‌مانده در سایر نقاط این استان احداث می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یادآور شد: علاوه بر این تفاهم‌نامه، هم‌اکنون ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان نیز در این استان توسط سپاه در دست‌ساخت قرار دارد.

 وی بابیان اینکه بارندگی‌های ابتدایی امسال تخریب منازل مددجویان را به دنبال داشته است، گفت: حدود دو هزار منزل مددجویان در سطح این استان از سیل آسیب‌دیده‌اند.

الهی راد با اشاره به فعالیت‌های جهادی کمیته امداد و سایر دستگاه‌های استان در تسریع ساخت منازل سیل‌زده، افزود: با برنامه‌ریزی انجام‌شده تا قبل از زمستان تمامی این خانوارها صاحب‌خانه می‌شوند.

وی بابیان اینکه بیشتر واحدهای خسارت‌دیده در منطقه راز و جرگلان و مانه و سملقان قرار دارند، خاطرنشان کرد: ۲۵۰ واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده نیز به همت بسیج سازندگی در حال ساخت هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز