استاندار خراسان شمالی:

معاون رئیس جمهور فردا مهمان خراسان شمالی است

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۲:۴۰
کد خبر: ۸۷۳۹۲۹
معاون رئیس جمهور فردا مهمان خراسان شمالی است
استاندار خراسان شمالی از سفر یکروزه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور به استان خبر داد و گفت: این سفر یکروزه فردا انجام می شود که بازدید از تعدادی شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی شجاعی در جلسه هماهنگی سفر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت:در چنین سفرهایی باید تلاش شود تا پتاسیل های خاص استان  از جمله اسب اصیل ترکمن و گیاهان دارویی معرفی شود .

وی افزود: مدیران باید بدانند که تجاری سازی فکر و اندیشه کار اصلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است پس باید اقدامات ما نیز در همین مسیر رقم بخورد.

شجاعی تصریح کرد: ضمن اینکه نباید از ظرفیت های تمامی شهرستان ها غفلت شود باید در این راستا پتانسیل های هر شهرستان و افراد مستعد آن شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم نامه هایی با برخی کشورها دارند که می توانند ما را بعنوان یک استان مرزی در این حوزه بین المللی تقویت کنند پس نباید از این موضوع غفلت شود.

شجاعی خطاب به روسای دانشگاه های استان حاضر در این جلسه گفت: در حوزه های تخصصی خود اولویت ها برای ارائه در این سفر مطرح شود تا ما این موارد را بعنوان مطالبه از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درخواست کنیم.

 

نظر شما