معاون علمی و فناوری رییس جمهور:

جوانان خراسان شمالی در مسیر شرکت های دانش بنیان قرار گیرند

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۷:۴۰
کد خبر: ۸۷۴۴۶۹
جوانان خراسان شمالی در مسیر شرکت های دانش بنیان قرار گیرند
معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت:باید با حمایت از شرکت های دانش بنیان جوانان خراسان شمالی را در مسیر تاسیس این شرکت های بزرگ قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سورنا ستاری صبح امروز در سفر یکروزه خود به استان در محل فرودگاه و جمع خبرنگاران اظهار داشت:با حمایت از جوانان نخبه در حوزه فناوری باید بتوانیم حضور چنین نسل جوان را در این استان ماندگار کنیم چون این افراد پایه اقتصاد استان خواهند بود.

وی با اذعان بر اینکه در حوزه فناوری خراسان شمالی از سوی این نهاد کم کاری هایی صورت گرفته،افزود: اکوسیستمی که در حوزه دانش بنیان در سطح کشور فعال شده کمتر در استان خراسان شمالی فعال بوده است. وی ادامه داد:باید زیرساخت های پارک علم و فناوری استان خراسان شمالی توسعه یابد تا بتوانیم اکوسیستم مناسبی که جوانان این استان نیازمند به دسترسی اقتصاد دانش بنیان هستند پایه ریزی شود زیرا این استان در این حوزه دارای عقب ماندگی های تاریخی است که باید جبران شود.

ستاری در ادامه سخنان خود دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی را فروی فوق العاده توصیف کرد و گفت:اراده من این است که در این دوره جدید و با حضور دکتر شجاعی و نمایندگان این استان شاهد اتفاقات خوب در حوزه فناوری باشیم.

وی با بیان اینکه هرروز شاهد اتفاقات خوب در حوزه فناوری کشور هستیم،تصریح کرد:با این اتفاقات خوب شاهد یک حرکت ذاتی در بین جوانان هستیم که در حال ایجاد شرکت های بزرگ فناور توسط همین جوانان هستیم.

ستاری خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از ۴۴۰۰ شرکت دانش بنیان در سطح کشور فعال بودند که در طول یکسال فروش آنها به ۹۰ هزار میلیارد تومان رسیده است که این شرکت ها در حال گسترش هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز