معاون عمرانی استاندار:

مدیریت منابع آب در تمامی حوزه ها ضرورت دارد

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۱:۵۴
کد خبر: ۸۷۴۴۷۶
مدیریت منابع آب در تمامی حوزه ها ضرورت دارد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی مدیریت منابع آب در تمامی حوزه ها و بخش ها را یک ضرورت دانست و گفت: باید دستگاه های اجرایی متولی همکاری های لازم را دراین حوزه داشته باشند زیرا این مساله از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، رضا رجب زاده در دومین کمیته حفاظت از منابع آب آشامیدنی استان اظهار داشت: اهمیت برگزاری این کمیته فوق باید برای فرمانداران شهرستانها تشریح شود و اعتبارات ملی نیز متناسب با شهرستانها توزیع شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود اطلاع رسانی در مقوله مدیریت منابع آب را در حد ضرورت ندانست و افزود: مدیران و دستگاه های اجرایی متولی باید در این خصوص فعالتر عمل کنند.

رجب زاده تصریح کرد: الزام حضور کارشناسان ترویج در سطح روستاها و ارائه آموزش های لازم در باب مدیریت مصرف آب الزامیست و این افراد باید در این خصوص فعالیت های میدانی داشته باشند. وی ادامه داد: اطلاع رسانی برای روستاییان در حوزه مدیریت مصرف آب بسیار حائز اهمیت است زیرا این کارشناسان باید راهکارهای صرفه جویی در مصرف آب را ارائه دهند تا در بروز حوادثی همچون سیل با مشکلات بسیاری مواجه نشوند.

رجب زاده در ارتباط با انسداد چاه های غیر مجاز نیز اظهار داشت: مدیران باید در اجرای قوانین بسیار محکم و قاطعانه عمل کنند و باید با متخلفین چاه های غیر مجاز برخوردهای جدی صورت گیرد.

وی در پایان باردیگر بر اهمیت سند سازگاری با کم آبی تاکید کرد و گفت: این سند باید همواره نقشه راه مدیران حوزه منابع آب باشد و نکات مهم آن مورد توجه ویژه قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز