استاندار خراسان شمالی:

برگزاری جشنواره تولیدات صداوسیما نشان دهنده میزان همبستگی مدیران است

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۳:۰۸
کد خبر: ۸۷۵۵۵۸
برگزاری جشنواره تولیدات صداوسیما نشان دهنده میزان همبستگی مدیران است
استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اهمیت جشنواره ملی تولیدات صداوسیما گفت: خراسان شمالی میزبان برگزاری بیست و دومین جشنواره ملی تولیدات صداوسیما است که برگزاری باشکوه این جشنواره نشان دهنده میزان همبستگی مدیران این استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی شجاعی در نشست اعضای ستاد مرکزی برگزاری جشنواره تولیدات صداوسیمای استانها اظهار داشت :تمهیدات لازم برای برگزاری این جشنواره بزرگ و مهم اندیشیده شده است و برای اقدامات باقی مانده نیز باید زمانبندی تعریف شود تا نگرانی در این حوزه نباشد. وی در ادامه سخنان دستور تشکیل ستاد اجرایی مشترک با استان و کشور را داد و افزود: این ستاد با نظارت معاون سیاسی استاندار خواهد بود تا امور در زمان خودش به سرانجام مطلوب برسد و باید از ظرفیت تمام شهرستانها هم استفاده شود.

سید عباس فاطمی رییس مراکز سیمای استانها و رییس برگزاری جشنواره تولیدات صداو سیما نیز در این نشست دکتر شجاعی را فردی پرکار و فعال دانست و با اشاره به اینکه اخبار و گزارشهای زیادی از استاندار خراسان شمالی در شبکه های سراسری دیده می شود ؛ گفت: افتتاح پروژه های مختلف، حضور مسوولان کشوری در خراسان شمالی از مهم ترین اقدامات وی در این مدت اندک تصدی است و بنایی که دکتر شجاعی در این استان گذاشته بسیار رفیع است که بعدها از وی و اقداماتش به نیکی یاد خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز