استاندار خراسان شمالی:

نیروهای مسلح، منافع نظام و کشور را با هیچ چیز عوض نمی کنند

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۵:۰۵
کد خبر: ۸۷۵۵۷۶
نیروهای مسلح، منافع نظام و کشور را با هیچ چیز عوض نمی کنند
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه نیروهای مسلح،منافع نظام و کشور را با هیچ چیز عوض نمی کنند.گفت:نیروهای مسلح ثابت کرده اند در هر جای ایران باشند ایثار و فداکاری را برای کشور به ارمغان آورده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمد علی شجاعی در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید تیپ ۱۳۰ پیاده شهید دلجویان از نیروهای مسلح بعنوان دلاورمردان همیشه در صحنه یاد کرد و اظهار داشت: حاصل چهار دهه تربیت و حضور نیروهای مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخارآفرینی،اقتدار و غرور است.

وی افزود: در این چهار دهه و در فراز و نشیب های نظام مقدس جمهوری اسلامی با آن روبه رو بوده و مشکلات بسیاری که استکبار جهانی برای این مرز و بوم ایجاد کرده اند این نیروهای مسلح بودند که با درس هایی از عاشورا و نگاه بلند فرمانده کل قوا، ایران را تبدیل به کشوری پیشرفته و باعزت کرده است.

شجاعی خاطرنشان کرد: تربیت نیروهای مسلح و مردمی بودن آنان موجب شد به رغم نگاه منفی ابرقدرت های جهان به وجود ایران بازهم آنان از این کشور ناامید شوند و این نشان می دهد که رشادت ها،ایثار و فداکاری های نیروهای مسلح،سپاه،بسیج،نیروهای انتظامی و امنیتی هیشه بوده و هست.

وی تصریح کرد: به رغم تمام تحریم ها و کارشکنی ها ، در کنار رشادت های نیروهای مسلح در حوزه توسعه توان دفاعی کشور،امروز ایران به یمن وجود نیروهای مسلح همچنان سرافراز و سربلند است. شجاعی افزود: تصمیمات به جا و نگاه بزرگ به آینده ایران از سوی مقام معظم رهبری است که اینگونه ما را در همه جا مقتدرانه به جهانیان عرضه کرده ،نگاهی که توسط مسئولین نظام تایید و اداره می شود.

وی اظهار داشت: با حمایت مردم و بزرگ مردی نیروهای مسلح این دوران هم به پایان خواهد رسید و عزت ایران در سرتاسر جهان استمرار می یابد و خوشحالیم که مسیر توسعه و رشد را با یکدیگر طی کرده ایم به طوریکه این همدلی و همراهی مسئولان خراسان شمالی در سطح کشور زبانزد شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز