ارتباطات روستاهای خراسان شمالی پایش می شود

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۳:۲۸:۱۷
کد خبر: ۸۷۷۳۲۱
ارتباطات روستاهای خراسان شمالی پایش می شود
مدیرارتباطات سیارمخابرات منطقه خراسان شمالی از اجرای طرح پایش ارتباطات روستایی در سطح استان و همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مهندس دهقانی مقدم، مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه، هدف از اجرای طرح پایش ارتباطات روستایی استان را جمع آوری اطلاعات ارتباطی، بررسی وضعیت پوشش اپراتورهای تلفن همراه و شناسایی و بروزرسانی وضعیت ارتباطی روستاهای بالای ۲۰ خانوار دانست.

دهقانی افزود: این طرح کشوری بر اساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور و با همکاری شرکت مخابرات ،اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات  و شرکت زیر ساخت در حال اجرا بوده و اکیپ های کارشناسی با تجهیز به گوشی های مجهز به نرم افزارهای مربوطه، با مراجعه به روستاهای مشمول طرح ضمن بازدید به ارزیابی میدانی این مناطق پرداخته و اطلاعات لازم را جمع آوری می کنند.

وی خاطر نشان کرد : در استان خراسان شمالی تعداد  724روستای بالای ۲۰ خانوار مورد پایش قرار می گیرد که در حال حاضر بیش از 25 درصد پروژه در این منطقه اجرایی شده است.

وی اظهار امیدواری کرد: با تامین تجهیزات و امکانات لازم جهت اعزام تیم های کارشناسی بیشتر و افزایش روند سرعت اجرای طرح پایش ارتباطات روستایی، طی دو ماه آینده شاهد اجرای صد درصد پروژه باشیم.

سهرابی راد/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز