معاون روابط عمومی استانداری:

در انتخابات نیز روحیه همدلی را داشته باشیم

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۳:۵۵
کد خبر: ۸۷۷۸۷۶
در انتخابات نیز روحیه همدلی را داشته باشیم
معاون روابط عمومی،تشریفات و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی گفت: همان طور که با رویکرد مدیریتی استاندار محترم ، سفر رییس جمهور به این استان با حضور تمامی سلیقه های سیاسی و اقشارمردم به بهترین شکل رقم خورد ؛ باید در انتخابات نیز روحیه اتحاد و همدلی را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علی قلی زاده در نشست اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان هوشمندی و تسلط بر فضای رسانه ای را مستلزم دفاع از حقوق تمامی کاندیداها برای خنثی کردن بازار داغ شایعات دانست. وی ایجاد تحریم و فشارهای اقتصادی را یکی از توطئه های آشکار دشمنان ایران دانست که تنها با هشیاری مردم و خدمتگزاری خالصانه مسوولان به مردم می توان بر آن غلبه کرد و افزود: لازم است با هشیاری در عرصه اطلاع رسانی راه را بر دشمنان که قصد مایوس کردن مردم را دارند ببندیم.

قلی زاده خاطرنشان کرد: ما مجری برگزاری انتخابات هستیم لذا حق نداریم به سمت و سوی خاصی برویم اصل برگزاری انتخابات در بی طرفی است در غیر این صورت باید مسئولیت انتخاباتی خود را کنار بگذاریم.

وی در پایان خواستار تشکیل کمیته های متناظر با این کمیته در شهرستانها به دبیری مسوولان روابط عمومی فرمانداریها شد و گفت: روابط عمومی فرمانداری ها کمیته های متناظر با ستاد اطلاع رسانی انتخابات را در شهرستانها شکل دهند و ضمن برگزاری دوره های آموزشی در بحث انتخابات با خبرنگاران نیز هم اندیشی های لازم را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز