معاون عمرانی استاندار:

گلستان شهر بجنورد می تواند با الگوهای مناسب توسعه شهری شکل گیرد

۱۳۹۸/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۶:۲۲
کد خبر: ۸۷۸۹۸۰
گلستان شهر بجنورد می تواند با الگوهای مناسب توسعه شهری شکل گیرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه گلستان شهر بجنورد دارای طرفیت های خوبی است گفت: مجموعه گلستان شهر بجنورد می تواند با الگوهای مناسب توسعه شهری شکل گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،رضا رجب زاده در جلسه بررسی مشکلات گلستان شهر اظهار داشت:موضوعات گلستان شهر بجنورد را در این مدت به طور ویڗه پیگیری شد که ماحصل این پیگیری ها واگذاری آن به شهرداری بجنورد بود. وی ایرادات ساختاری مجموعه گلستان شهر را آماده نبودن زیر ساخت ها و دوری از شهر برشمرد و افزود:این موضوع باید برای مدیران دستگاه های اجرایی متولی تجربه ای باشد تا برای تصمیمات پیش رو تدابیر ویڗه تری اتخاذ شود که مجموعه شهری با مشکلات مواجه نشود. رجب زاده با تاکید بر اینکه در تمام امور باید پیوست های مختلف رعایت شود تصریح کرد: در فاز نخست حل مشکلات گلستان شهر مدیریت شهری آن تعیین تکلیف شد اما یک دستگاه اجرایی به تنهایی نمی تواند تمام امور را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد:مجموعه گلستان شهر یک مجموعه با هزینه های مختلف است که نیازمند همکاری همگان برای کاهش مشکلات این مجموعه هستیم.

رجب زاده در ادامه سخنان خود از مجموعه راه و شهرسازی و آب منطقه ای خواست تا مشکلات مرتبط با حوزه کاری خود در گلستان شهر را سریع تر برطرف کنند و افزود:باید برای ایجاد هر زیرساخت قبل از آن تمهیدات لازم اتخاذ شود و طرفیت دستگاه های اجرایی متولی در گلستان شهر و در جهت کمک به شهرداری بجنورد به کارگیری شود.

وی اظهار داشت:به کار بردن واڗه نشدن نباید در کار مدیران دستگاه های اجرایی باشد بلکه باید این مدیران راهکارهای لازم برای پیشبرد امور گلستان شهر را ارایه دهند زیرا بازهم تاکید میکنم که این اقدامات تنها کار مجموعه شهرداری بجنورد نیست.

نظر شما