معاون روابط عمومی استانداری تاکید کرد؛

با شیشه ای شدن دیوار سازمانها ریشه فساد برچیده می شود

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۳:۲۵:۰۲
کد خبر: ۸۸۰۵۷۶
با شیشه ای شدن دیوار سازمانها ریشه فساد برچیده می شود
معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی بر افزایش تعامل مدیران و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی با خبرنگاران تاکید کرد و گفت: با شیشه ای شدن دیوار سازمانها و شفاف شدن بخش دولتی که حق مردم است؛ ریشه فساد مالی و اداری برچیده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علی قلیزاده در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان رکن چهارم دمکراسی تلاش دارند خدمات انجام شده را به سمع و نظر مردم برسانند و همچنین در ارتباطی دو سویه نقطه نظرات مردم را نیز به گوش مسئولان برسانند بنابراین خبرنگاران بازوان روابط عمومی ها هستند.

قلیزاده با بیان اینکه باید در تعریف خود از سازمان ها بازنگری داشته باشیم، افزود:اولین شرط حکرانی و حاکمیت سازمان ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسخگویی به مردم و " ولی نعمت دانستن" مردم به فرمایش بنیانگذار انقلاب است.

وی افزود: مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی سرنوشت خود را انتخاب می کنند و تمامی ارکان حاکمیت بر حول آراء مردم می چرخد.

قلیزاده اشاره داشت: خراسان شمالی به لحاظ داشتن رسانه مکتوب در رتبه های آخر کشوری قرار دارد که نشانه انباشت کم کاری ها و بی مهری ها در سال های گذشته است.

وی با بیان این که " ما باید نگاهمان را نسبت به رسانه ها توسعه دهیم و بدانیم هر چقدر رسانه ها اخبار ما بیشتر انعکاس دهند به نفع سازمان ماست و باید درهای اتاق مدیران به روی خبرنگاران باز شود" افزود: یکی از وظایف مدیران پاسخگویی به خبرنگاران است و بنده اعتقاد دادم خبرنگار یک نفر نیست بلکه نماینده بسیاری از مردم با سلایق مختلف است و ما باید به طور ویژه برای آنان وقت بگذاریم.

قلیزاده خطاب به مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی تاکید کرد: برای برنامه ریزیروز خبرنگارکه  ۱۷ مرداد است؛ نشست داخلی با مدیران خود داشته باشید و مدیران احساس کنند باید در کنار رسانه ها باشند .

وی گفت: برای هفته دولت خبرنگاران و رسانه ها خدمات دستگاه های اجرایی را به اطلاع مردم برسانند.

قلیزاده افزود: بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما در استان خراسان شمالی برگزار خواهد شد، بنابراین روابط عمومی های دستگاه های اجرایی اقداماتی که می توانند به عنوان کمک حال این جشنواره انجام دهند اعلام کنند تا این جشنواره باشکوه برگزار شود.

معاون روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: باید کنار هم باشیم و مشکلات را به یکدیگر بگوییم و باهمفکری حل کنیم.

علی قلیزاده افزود: فضای همبستگی و همدلی در خراسان شمالی برقرار است که این توفیق با تاکید استاندار بر ایجاد هم افزایی حاصل شده است که بیانیه ائمه جماعت برای حضور مردم در استقبال از رئیس جمهور و حل مشکل گرانی گوشت مرغ در کوتاه ترین زمان از نشانه های این همدلی هاست.

برگزاری روز خبرنگار و تقدیر از آنان توسط دستگاه های اجرایی، سرکشی دستگاه های اجرایی از رسانه ها، اعلام خبرنگاران تخصصی و همراه استان، برگزاری برنامه های هفته دولت با شکوه بیشتر و با تاکید بر خلاقیت و ایده های نوین از جمله برنامه های پیشنهادی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی برای روز خبرنگار و هفته دولت بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز