مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی؛

اشتغال‌زایی برای مددجویان دانشگاهی با تسهیلات کمیته امداد

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۳:۳۰:۵۴
کد خبر: ۸۸۰۵۸۷
اشتغال‌زایی برای مددجویان دانشگاهی با تسهیلات کمیته امداد
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد در جمع دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی با تأکید بر اینکه کمیته امداد همگام با خانواده‌های تحت حمایت خود، خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد، افزود: تلاش ما در کمیته امداد توانمندسازی اقتصادی خانوارهای محروم از طریق توسعه طرح‌های کارآفرینی است.

وی با تأکید بر اینکه آموختن علم، یادگیری فنون و مهارت و استفاده از فرصت‌ها و امکانات برای جوانان تحت حمایت یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد است، اضافه کرد: علاوه بر این کمیته امداد با پرداخت تسهیلات خوداشتغالی متناسب با ظرفیت و تخصص جوانان سعی در توانمندی آنان دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی بابیان اینکه کمیته امداد خراسان شمالی جهت ارتقای تحصیلی، علمی و تربیتی مددجویان دانش‌آموز و دانشجو امکانات و اقدامات خوبی پیش‌بینی کرده است، اظهار کرد: راه‌اندازی مجتمع‌های فرهنگی و تربیتی و برگزاری اردوهای آموزشی و پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و شهریه دانشگاه‌ها ازجمله این خدمات هستند.

وی همچنین از اعزام ۴۰ دانشجوی دختر تحت حمایت این نهاد به اردوی تابستانی خبر داد و گفت: این دانشجویان به مدت سه روز عازم اردوی زیارتی و آموزشی مشهد مقدس هستند.

الهی راد بابیان اینکه برگزاری اردوهای زیارتی و فرهنگی در راستای توانمندسازی اجتماعی و آموزش دانشجویان تحت حمایت این نهاد برگزار می‌شود، افزود: کسب مهارت‌های اجتماعی وزندگی ازجمله اهداف برگزاری اردوهای تخصصی و زیارتی است.

شایسته ذکر است: تابستان امسال ۴۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد در قالب مادران و دختران، دانشجویان و دانش آموزان به زیارت مشهد مقدس و قم اعزام ‌می‌شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز