معاون عمرانی استاندار:

رعایت استانداردها از الزامات ارتقای کیفیت محصولات است

۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۹:۱۹:۱۸
کد خبر: ۸۸۰۸۹۴
رعایت استانداردها از الزامات ارتقای کیفیت محصولات است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: رعایت استانداردها توسط واحد های تولیدی از الزامات ارتقای کیفیت محصولات تولیدی استان و موثر در رونق تولید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،رضا رجب زاده در سمینار آموزشی آشنایی با استانداردهای مصالح ساختمانی و سازه ای پرمصرف اظهار داشت: امروزه در اکثر حوزه ها مهر استاندارد در تمامی محصولات مشاهده می شود که این موضوع جای خرسندی دارد اما برخی افراد فکر می کنند استاندارد انتهای کیفیت است.

وی در ادامه افزود: استاندارد یعنی حداقل هایی که یک کالا باید برای کیفیت داشته باشد . رجب‌زاده تصریح کرد: این فرهنگ در کشور ایجاد شده که مردم درخصوص استاندارد داشتن کالا ها بسیار حساس هستند که امیدواریم این روند را روزبه‌روز در کیفی سازی محصولات و کالاهای سطح کشور شاهد باشیم .

وی خاطرنشان کرد: امروز در عرصه های مختلف تولیدی صنعتی و اقتصادی ورود پیدا کردیم اما یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید امروز به آن پرداخته بخش شناخت ظرفیت ها و فرصت هاست.

رجب زاده اظهار داشت: از تمام تولیدکنندگانی که محصولات استاندار تولید می کند بدون شک حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: تولید کننده ها باید بدانند که اگر از دانش فنی و مهندسی خود تنها در شهر خود استفاده کنند یک کار روزمره است اما اگر اندیشه ما این باشد که در تمام دنیا توان استفاده از دانش ما باشد موضوع متفاوت خواهد شد . رجب زاده بیان کرد : اگر استانداردها رعایت شود و کیفیت محصولات ارتقا یابد بازار فروش فرااستانی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز