استاندار خراسان شمالی:

دغدغه ما و خبرنگاران رفع مشکلات مردم و ارتقای استان است

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۷:۵۱:۱۸
کد خبر: ۸۸۲۳۱۹
دغدغه ما و خبرنگاران رفع مشکلات مردم و ارتقای استان است
استاندار خراسان شمالی گفت:نگاه و دغدغه ما و خبرنگاران ، رفع مشکلات مردم و ارتقای استان است و خوشحالم که در چنین محیطی مشغول به کار هستم که امیدواریم با یکدیگر گام های اساسی را برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمد علی شجاعی در آیین گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: نگاه من به کار همواره بر محور صداقت بوده است و خارج از این حیطه تاکنون برای مردم قدمی برنداشته ام.

وی افزود:این دیدگاه من به این نوع ارتباط کاری با کمک مردم ، خبرنگاران و اصحاب رسانه موجب شده تا گام های اساسی برای استان برداریم. وی افزود: تعداد رسانه های استان خراسان شمالی طبق آمار وزارت ارشاد از نظر کمی در رتبه ۳۱ قرار دارد که باید در این مسیر تلاش های بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه رسانه های این استان جزو بهترین های کشور است، افزود: هر یک در بخشی از اجرای کشور مشغول به کار هستیم که فارغ از تخصص و سابقه کار، مهم دیدگاه ما به کار است. وی ادامه داد: اگر نگاه ما به حاکمیت، نظام و منافع مردم و استان باشد یک جمع خوبی را تشکیل داده ایم و این در خراسان شمالی رخ داده است.

شجاعی خاطر نشان کرد: من جلسات متعددی را با مدیران و بخشهای خصوصی برگزار کردم و نظرات آنها را شنیدم تا آنها را برای خدمت گذاری به این استان همراه کنم اما شما خبرنگاران همیشه همراه من بوده اید.

وی تصریح کرد: دغدغه ای برای همراه کردن شما تاکنون نداشتم زیرا اهداف و مسیر ما یکی است و نیازی به برگزاری جلسات متعدد و توجیهی در این خصوص نداشتیم.

وی با تاکید بر اینکه مسیر هر دوی ما خدمت به مردم و نگرانی برای پیشرفت استان و منافع آن است، تصریح کرد: دلسوزی برای مردم موجب شده تا با یکدیگر همراه باشیم در حالی که این مسئله در همه جای کشور مهیا نیست ما با کلیه اجزای حاکمیت در جهت خدمتگزاری به مردم و در قالب برنامه و هدف مشخص با یکدیگر همراه شدیم.

استاندار خراسان شمالی گفت: مردم این استان یک حق اساسی دارند و آن این است که در جریان امور قرار بگیرند که با حضور شما خبرنگاران و اصحاب رسانه بعنوان بهترین پل ارتباطی و بدون هرگونه جناح بازی این مسائل را به مردم منتقل کنیم.

شجاعی افزود: نگاه به عملکرد شما این را می‌گوید که شما دلسوزانه برای مردم کار انجام می دهید و رسالت اصلی رسانه ها توسط شماها تمام و کمال در حال انجام است واین درحالیست که نگاه تمام مسئولان ارشد نظام نیز به شماها ویژه است.

وی خاطرنشان کرد: شما خبرنگاران نقش اساسی در کارنامه توسعه استان دارید و ما وظیفه داریم برای خدمت به مردم استان گام های اساسی را برداریم اما فقط نباید دنبال پیشرفت باشیم بلکه نیاز به جهش در تمامی حوزه‌ها را داریم و شرایط این جهش فراهم شده است.

شجاعی تصریح کرد:با تسلط دانایی، برنامه‌ریزی، جدیت و تلاش می توانیم به جهش که مورد انتظار است دست یابیم. واگر همه با هم حرکت کنیم می‌توانیم در مسیر توسعه و پیشرفت استان قرار بگیریم و مردم استان این شایستگی را دارند زیرا بارها در صحنه های مختلف این موضوع را به اثبات رسانده اند.

وی افزود:در سفر اخیر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید مردم این استان سنگ تمام گذاشتند به طوری که پس از این سفر رئیس جمهور در جلسات متعدد از جو حاکم ور این استان به نیکی یاد کرد که مردم خراسان شمالی شایسته این به نیکی یاد کردن هم هستند. در ادامه این مراسم با حضور استاندار خراسان شمالی از خانواده شهید خبرنگار میثم امانی و پیشکسوتان حوزه خبرنگاری تجلیل بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز