معاون سیاسی استاندار:

هفته دولت فرصت خوبی برای اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم است

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۳:۵۱:۲۵
کد خبر: ۸۸۵۸۲۴
هفته دولت فرصت خوبی برای اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: هفته دولت فرصت خوبی برای اطلاع رسانی خدمات و برنامه های نظام و دولت به بهترین نحو ممکن به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر ولی الله حیاتی در ستاد بزرگداشت هفته دولت استان اظهار داشت: درهفته دولت امسال ۵۱۶پروژه با اعتبار ۲۴۶میلیارد و ۳۱۶میلیون تومان ، هشت دهم میلیون یورو اعتبار ارزی و اشتغال زایی ۴۸۲۱نفر به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود:.۴۷۵پروژه دولتی با اعتبار ۱۱۸میلیارد و ۴۴۸میلیون تومان و ۳۷پروزه بخش خصوصی با اعتبار ۱۲۶میلیارد و ۴۳۸میلیون تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد:برنامه های هفته دولت با حضور تمام معاونان استاندار در هر شهرستان و به صورت متمرکز برگزار می شود تا به تشریح دستاوردهای دولت بپردازند.

حیاتی در ادامه سخنان خود به عناوین روزهای هفته دولت امسال اشاره کرد و گفت:شنبه دوم شهریور آغاز هفته دولت با عنوان دولت تدبیر و امید نشاط اقتصادی و شفافیت ، یکشنبه سوم شهریوربا عنوان دولت تدبیر و امید، نشاط ، کارآمدی و پاسخگویی؛ دوشنبه چهارم شهریور با عنوان دولت تدبیر و امید نشاط اجتماعی و فرهنگی سه شنبه پنجم شهریور با عنوان دولت تدبیر و امید نشاط و توسعه ، چهارشنبه ششم شهریور با عنوان دولت تدبیر و امید نشاط و آرامش امنیت و اقتدارملی؛ پنج شنبه هفتم شهریور باعنوان دولت تدبیر و امید شهیدان رجایی و باهنر الگوهای جاودان خدمتگزاری و جمعه هشتم شهریور با عنوان دولت تدبیر و امید و نشاطـ معنوی نامگذاری شده است.

حیاتی تصریح کرد:تاکنون ۱۵۶مقام کشوری یا در استان حضور یافته اند یا استاندار خراسان شمالی با این افراد ملاقات داشته اند که ازین پس مسیر توسعه را با شتاب بیشتری ادامه خواهیم داد.

در ادامه این جلسه معاون روابط عمومی ، تشریفات و اموربین الملل استانداری خراسان شمالی گفت:تمام دستگاه های اجرایی استان باید خدمات دولت را به بهترین شکل به ویژه در قالب موشن گرافیک و اینفوگرافی اطلاع رسانی کنند.

علی قلیزاده خاطرنشان کرد: برنامه های هفته دولت می تواند خلاقانه ، نوآورانه و با بیان و رویکرد بهتری به مردم ارائه شود و در این میان می توان از زبان هنر در بیان خدمات دولت استفاده لازم را داشته باشیم .

وی با بیان اینکه کمیته های ستاد هفته دولت تا 3 روز آینده برنامه های خود را به صورت تخصصی اعلام کنند؛ تصریح کرد: نمایشگاه های هفته دولت را می توانیم با رویکرد هنری برگزار کنیم تا جذابیت بیشتری برای مردم و قشر جوان وتاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

 

نظر شما