استاندارخراسان شمالی:

رای مردم امانت و حق الناس است

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۸:۵۸:۵۵
کد خبر: ۸۸۶۵۹۱
رای مردم امانت و حق الناس است
استاندار خراسان شمالی گفت: رای مردم امانت و حق الناس است و بنده اعتقاد دارم امانتداری از رای مردم و برگزاری انتخابات سالم منجر به انتخاب افراد شایسته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمدعلی شجاعی در آیین تکریم و معارفه سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان با بزرگداشت روز ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان سرافراز به کشور، اظهار داشت: آزادگان در کنار سایر بزرگمردان غیور در هشت سال دفاع مقدس آنگونه برگ زرینی بر تاریخ این نظام مقدس و انقلاب افزودند که آثارش به رغم تمامی توطئه ها و کینه های دشمنان این نظام به مانند گذشته باقی مانده است.

دکتر شجاعی افزود: شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به دنیا و استکبار جهانی اعلام کردند که این پایمردی ادامه دارد و بزرگمردان این مرز و بوم اجازه نمی دهند حتی یک وجب از خاک این کشور به دست دشمنان بیفتد .

وی تصریح کرد: اگر آن رشادت ها و جانفشانی ها نبود امروز دستاوردهای نظام که همانا با عزت و افتخار در سطح جهان مطرح است، غیر ممکن بود.

دکتر شجاعی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات در سالجاری، افزود: در ابتدای انقلاب شکی بر رهبری امام راحل و انتخاب راه مردم نبود اما با نگاه بلند امام راحل انتخابات برگزار شد و در این چهل سال با حضور مردم در انتخابات مختلف اجزای تک تک نظام توسط مردم انتخاب شدند.

وی گفت: حال که فضای توطئه ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را می بینیم متوجه تدبیر امام راحل می شویم.

دکتر شجاعی بیان داشت: وقتی آمریکا می خواهد قدرت نمایی کند حرف از بمب افکن و ناو هوایی دارد اما قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم هستند که دلبستگی آنان به پیکره نظام به رغم تمامی مشکلات گسستنی نیست.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: امروز هر ایرانی وظیفه دارد شرایط مناسب برای برگزاری انتخابات سالم که منجر به انتخاب افراد شایسته می شود را فراهم کند.

دکتر محمدعلی شجاعی بار دیگر تاکید کرد: از نگاه بنده بخش اجرایی و نظارتی انتخابات با تقسیم کار و تبادل اطلاعات قرار است انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری مردم را برگزار کنند که نتیجه اش باعث افتخار آفرینی ایران اسلامی شود.

دکتر شجاعی با بیان اینکه مرم نجیب خراسان شمالی همیشه بالاتر از میانگین کشوری پای صندوق های رای حاضر بوده اند، خاطر نشان کرد: رای مردم امانت و حق الناس است و ما حق نداریم جز این مسیر، مسیر دیگری را طی کنیم تا افرادی در صحنه برای کسب رای داشته باشیم که برای اعتلای نظام جزو بهترین ها باشند.

بر اساس این گزارش، در این آیین از خدمات ملک محمد حسن زاده قدردانی و شد و عابدین عابدی مقدم به عنوان سرپرست دفتر نظارت و بازرسی استان خراسان شمالی معرفی شد.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز