عملکرد سیستم قضایی استان و زیر مجموعه های آن مطلوب است

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۳:۰۱:۳۹
کد خبر: ۸۸۶۸۸۸
عملکرد سیستم قضایی استان و زیر مجموعه های آن مطلوب است
استاندار خراسان شمالی گفت:سیستم قضایی، نظارتی و بازرسی استان انصافا تاکنون عملکرد خوبی داشته اند و شاهد اقدامات خوبی بوده ایم که می توان گفت جهش قابل قبولی را طی کرده ایم که به دلیل انسجام میان تمام اجزای حاکمیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی شجاعی در جلسه شورای اداری استان ضمن تشکر از سیستم قضایی استان گفت:در خراسان شمالی توانسته ایم با توجه به قبول مسوولیت ها گام های خود را صددرصد در مسیر تحقق اهداف برداریم و این اهداف شامل اجرای سیاست های دولت،حفط منافع نطام و رسیدگی به امور مردم است.

دکتر محمدعلی شجاعی تصریح کرد:همراهی خوب تمام مدیران دستگاه های اجرایی استان دلیل مهم تحقق این اهداف است که با حضور مدیران پاکدست این مهم رقم خورده است.

شجاعی تصریح کرد:اقدامات خوب شکل گرفته در این استان نشان دهنده بالندگی مدیران و وجود مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه است که نمونه بارز آن حضور و همراهی مردم و مدیران در حادثه سیل اخیر است.

وی خاطرنشان کرد: ما کار خود را انجام داده ایم بدون آنکه حواسمان به اعداد و ارقام باشد که بااعلام شاخص های اقتصادی کشور در بهار امسال به رغم تمام نداشته های استان در رتبه سوم کشوری کاهش نرخ بیکاری و رتبه چهارم در حوزه بهبود فضای کسب و کار هستیم زیرا هدف همگی ما خدمت به مردم است.

استاندار خراسان شمالی افزود:سیستم قضایی استان را همیشه در کنار خود همراه دیده ام زیرا نگاه هر دوی ما به رشد وجهش استان است و بدون شک در آینده ای نه چندان دور شاهد استانی برخوردار خواهیم بود و مردم این استان شایستگی زندگی بهتری را دارند.

دکتر شجاعی در خصوص موضوع انتخابات نیز گفت:حق دخالت در انتخابات را به هیچ عنوان نداریم بلکه باید همه ما به شورای نگهبان کمک کنیم تا توفیقات بیشتری را در این مسیر بدست آورد تا انتخابات سالم برگزار شود و آرزوی ما این است با حمایت مسوولان بتوانیم شرایط داشتن استانی بهتر را فراهم آوریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز