استاندار خراسان شمالی:

وظیفه تمام مدیران استان کار و تلاش شبانه روزی است

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۳:۰۵:۲۷
کد خبر: ۸۸۶۸۹۳
وظیفه تمام مدیران استان کار و تلاش شبانه روزی است
استاندار خراسان شمالی گفت: وظیفه مدیران استان کاروتلاش هوشمندانه و با برنامه و به صورت شبانه‌روزی است زیرا مردم این استان لیاقت چنین تلاش هایی را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی شجاعی در آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما اظهار داشت : جمله بشود و باید بشود مسیری است که خداوند برای ما قرار داده زیرا روزی که خداوند انسان را خلق کرده توانمندی‌هایی را نیز در انسان نهاده و در درون تک تک ما این توانمندی وجود دارد.

وی افزود: ما باید در کنار یکدیگر باشیم و هم افزایی و مشارکت داشته باشند تا بر مشکلات فائق آییم و چه بسا مدیران استان خراسان شمالی همگی دور از جناح بازی مشغول به کار هستند و مردم این استان لیاقت این همه کار و تلاش را دارند.

شجاعی به سالروز ورود آزادگان به کشور نیز اشاره کرد و افزود: خوشحالیم که رشادتهای آنان توسط اصحاب رسانه به خوبی ثبت و ضبط شد زیرا رسانه ها نقش مهمی دارند و مهمتر آنکه رسانه‌های استکبار جهانی نیز در این امر به کمک ما آمدند و در اوج هزینه‌های میلیاردی تصویر جوان و بزرگ مردی را به نمایش گذاشتند و این تصویر کسی جز شهید حججی نبود. وی خاطرنشان کرد: صدا و سیما و فرهیختگان نقش مهمی را در این دوران فشارهای بین‌المللی به خوبی ایفا کرده اند.

دکتر محمدعلی شجاعی خطاب به مدیران استان تصریح کرد: هر برنامه‌ای نیز از طریق کمک اجزاء حاکمیت مستقر در استان شدنی است و می توانیم تمامی امور را پیش ببریم.

وی همچنین به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی در سال ۹۱ اشاره کرد و گفت : بر اساس سخنان مقام معظم رهبری که تأکید کردند این استان ظرفیت قرار گرفتن در ردیف ۱۰ استان برتر کشور را دارد ما این آمادگی را برای چنین جهشی در تمام جوانب توسعه داریم و بدون شک این امر به زودی محقق می‌شود.

نظر شما