سرپرست شهرداری بجنورد در نشست شورای شهر مرکز استان، گزارشی از عملکرد شهرداری داد

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۱:۰۵
کد خبر: ۸۸۷۳۳۵
سرپرست شهرداری بجنورد در نشست شورای شهر مرکز استان، گزارشی از عملکرد شهرداری داد
شفاف سازی اعتبارات بازآفرینی شهری، رأی گیری و فهرست نهایی کاندیداها برای انتخاب شهردار بجنورد مهم ترین موضوعاتی بود که در جلسه شورای اسلامی شهر مطرح شد و 12 نفر دیگر توانستند سوار قطار کاندیداهای شهر شوند و در نهایت با رأی گیری دور اول مبنی بر این که اگر افراد 5 رأی به بالا داشته باشند، می توانند وارد دور بعد شوند ماندند و تعدادی هم از دور خارج شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،خاکشور گفت:شهرداری بجنورد۲۸ پروژه برای ستاد بازافرینی شهری تعریف کرده و در این رابطه تاکنون ۴ میلیاردو۸۶۰ میلیون تومان اختصاص داده است.

خاکشور افزود:۶۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات کنترل و کاهش اسیب های اجتماعی برای تجهیز و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی در مناطق حاشیه شهر جذب شد.

در این نشست هشت نفر برای تصدی صندلی شهرداری بجنورد انتخاب شدند.

مسول ستاد بازافرینی شهری شهرداری هم ک مهمان نشست شورا بود گفت:بیش از ۳۹ میلیارد تومان برای ستاد بازافرینی شهری اختصاص یافته است و در نهایت فقط حدود ۵ میلیارد تومان جذب شد.

هادی زاده همچنین از اختصاص ۲۱۷ مورد تسهیلات با هدف رسیدگی به بافت فرسوده خبرداد و گفت:۶۵۰ میلیون نیز برای تجهیز فضاهای اجتماعی و فرهنگی حاشیه شهر جذب شد.

جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری، مدیران و کارشناسان شهرداری و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات شورای اسلامی برگزارشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز