استاندار خراسان شمالی؛

ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم مستلزم حضور بخش خصوصی است

۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۸:۳۸
کد خبر: ۸۸۸۶۵۶
ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم مستلزم حضور بخش خصوصی است
استاندار خراسان شمالی گفت: ایجاد اشتغال و آباد کردن سفره و بهبود معیشت مردم مستلزم حضور بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر محمدعلی شجاعی در آیین افتتاح پروژه مولد برق ۲/۴ مگاواتی مستقر در شهرک صنعتی شماره سه بجنورد ، اظهار داشت: برای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی و همچنین برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید و اصل ۴۴ قانون اساسی باید دولت جای خود را به بخش خصوصی بدهد.

دکتر شجاعی افزود: دولت باید زیرساخت ها را برای ایجاد شرایط بهتر حضور بخش خصوصی فراهم کند و استان خراسان شمالی نیز هیچ راهی به جز ایجاد بستر لازم برای حضور و رونق بخش خصوصی ندارد و مردم باید اساس کار را به دست بگیرند.

وی ادامه داد: مردم استان باید بدانند گام های توسعه توسط دیگران برداشته نمی شود و خود باید پای کار باشند.

دکتر شجاعی مطرح کرد: برخی مدیران وجود مشکلات اقتصادی و کمبود منابع مالی را بهانه ای برای کار نکردن قرار داده اند اما باید بدانند این مشکلات تنها کار را سخت تر می کند و اما غیر ممکن نمی کند و علت اصلی انجام نشدن کارها فکر و ذهن مدیران است.

وی گفت: فناوری و حقوق و مزایا تنها موجب ماندگاری نیروی انسانی می شود رابطه ای با عملکرد ندارد و تنها دلسوزی و تسلط دانایی بر کارها موجب کارآیی و توسعه می شود.

دکتر شجاعی گفت: ما به نسل آینده بدهکار هستیم و باید شرایط لازم برای زندگی بهتر فرزندان این مرز و بوم را فراهم کنیم تا آنان به دنبال آینده ای بهتر از استان مهاجرت نکنند که بدترین حالت ممکن برای استان است.

وی بیان کرد: با هم افزایی و مشورت و دور هم جمع شدن فارغ از تمامی اختلاف سلیقه ها در بخش اجرای کارها برای تامین نداشته های استان تلاش کنیم.

دکتر شجاعی افزود: بنده اعتقاد دارم مردم باید عملکرد مدیران و مسئولان را در زندگی خود حتی بدون نیاز به ارائه آمار و ارقام حس کنند و همچنین باید فرهنگ عذرخواهی از مردم به دلیل انجام نشدن کارها ایجاد شود. 

وی تصریح کرد: در سفر به شهرستان ها و با حضور در روستاها ، مردم از ما به دلیل انجام یک کار تشکر می کنند اما از انجام نشدن کارهای دیگر ایراد نمی گیرند که این نشان دهنده نجابت و همراهی مردم این استان است.

بر اساس این گزارش همچنین افتتاح فاز یک پارک دوبرابر بجنورد از دیگر برنامه ها بود که با حضور استاندار و دیگر مسوولان به صورت رسمی در قالب ۱۳۹ پروژه هفته دولت در بجنورد ، مورد بهره برداری قرار گرفت.    

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز