معاون استاندار:

مردم،با ارزش ترین سرمایه استان خراسان شمالی هستند

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۱۹:۴۲
کد خبر: ۸۹۰۳۴۲
مردم،با ارزش ترین سرمایه استان خراسان شمالی هستند
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: مهم ترین و با ارزش ترین سرمایه ما در استان خراسان شمالی مردم هستند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،دکتر علی بیگ زاده در آیین افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان گرمه به مناسبت هفته دولت اظهار داشت : خوشبختانه بین تمام نیروهای این استان وفاق ، همدلی و اتحاد وجود دارد که این رمز توسعه این استان به شمار می رود . وی با بیان اینکه با تدبیر استاندار خراسان شمالی تاکنون ۵۰ مقام ملی به این استان دعوت شده اند، افزود : همچنین در بخش خصوصی ودر سفر اخیر رییس جمهور تفاهم نامه هایی با اعتباری به ارزش ۲۱ هزار میلیارد تومان در راستای توسعه استان به امضا رسیده است .

بیگ زاده تصریح کرد: دوران شهید باهنر و رجایی دوران کوتاه مدیریتی بود اما به عنوان یک الگوی رفتاری برای جامعه مدیریتی ایران مطرح است که آنها خدمات بسیار ارزشمندی را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند .

وی خاطر نشان کرد: گرچه ما در هفته دولت از شهیدان رجایی و باهنر را تجلیل می‌کنیم اما به نوعی از یک جریان فکری و انقلابی که دارای ارزش بسیار بالایی هستند تجلیل می شود .

وی تصریح کرد : دولت تدبیر و امید در شرایط خاصی کار می کنند زیرا ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن به سر می بریم که دسیسه های آنان پایان پذیر نیست اما با تمام این محدودیت ها و تحریم ها گام های بلندی را به همت دولتمردان و مدیران برداشته ایم.

وی اظهار داشت: با قدرت می توانیم بگوییم که زیرساخت های این کشور به حد مطلوب رسید و باید این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرد . ب

یگ زاده خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلفی همچون تولید محصولات پتروشیمی، احداث تصفیه خانه فاضلاب شهریث، تصفیه خانه آب شهری و بهداشت و درمان اقدامات چشمگیری با توجه به تمام محدودیت ها صورت گرفته است.

گفتنی است: ده پروژه به صورت متمرکز به ارزش ۳۰میلیارد ریال در شهرستان گرمه به بهره برداری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز