چهارم و پنجم شهریور ماه:

۱۳ نمایش منتخب در جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی به رقابت می پردازند

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۲۷:۵۱
کد خبر: ۸۹۰۳۵۸
۱۳ نمایش منتخب در جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی به رقابت می پردازند
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از رقابت ١٣ نمایش منتخب چهارم و پنجم شهریور ماه از نمایش های منتخب پنجمین جشنواره کوتاه(جوان) این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ابوالحسن حیدری با اعلام این خبر افزود: " کاکتوس با روبان قرمز" به کارگردانی علی سعادتی از بجنورد ساعت ۱۰ صبح در پلاتو شمس و نمایش  "از کامرون به کانزاس "، به کارگردانی محدثه زارعی از اسفراین در تالار گلشن و نمایش کما به کارگردانی کاظم نظم آرا و نویسندگی محبوبه آقایی از جاجرم ساعت ۱۲ در پلاتو شمس بجنورد چهارم شهریور ماه به روی صحنه می روند.

وی، اظهار کرد: " بیرون جاده" به کارگردانی امیر سهامی و نویسندگی علی سعادتی از بجنورد ساعت ۱۷ در پلاتوشمس، فاتحه به کارگردانی ملیحه مندرجی و نویسندگی صادق فاضلی از شیروان ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه و نمایش مکعب به نویسندگی و کارگردانی امیررضا فدایی ساعت ۲۰ در پلاتو شمس در نخستین روز از جشنواره به نمایش در می آیند.

وی همچنین از اجرای دو نمایش خیابانی تاتوره به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا عابدی از فاروج ساعت۱۸ و نمایش تاخیر به نویسندگی احسان یحیی آبادی و کارگردانی محمود آزاد از اسفراین ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه چهارم شهریور ماه در لابی مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد خبر داد.

حیدری، "دوطرف میله" به نویسندگی و کارگردانی آرین حقانی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در پلاتو شمس و نمایش "من یک زنم"  به کارگردانی زهرا رحیمی از اسفراین ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در دومین روز از جشنواره تئاتر استان در تالار گلشن اجرا خواهند شد.

وی همچنین نمایش " دخت کماندار " به کارگردانی طاهره شاددل ساعت ۱۱و ۳۰ دقیقه و نمایش  "عصیان" به کارگردانی مهسا پرهیزگار از شیروان  ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از دیگر نمایش های منتخب برای رقابت در دومین روز این جشنواره نام برد.

حیدری در خاتمه اظهار داشت: نمایش خیابانی ماموریت سری به نویسندگی و کارگردانی مهدی شاهی پناهی از گرمه پنجم شهریور ماه ساعت ۱۸ در محل لابی تالار گلشن بجنورد اجرا می شود.

زهرا بهادران،  محمد یحیی آبادی و احسان کمالی هیئت داروان بخش بازبین پنجمین جشنواره نمایش های کوتاه (جوان) هستند.

آیین اختتامیه پنجمین جشنواره تئاتر کوتاه (جوان) خراسان شمالی پنجم شهریور ماه ساعت ۱۸ در تماشاخانه شمس بجنورد برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز