مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد:

آغاز جشن عاطفه‌ها از ۷ شهریورماه

۱۳۹۸/۰۶/۰۵ - ۱۳:۵۳:۵۵
کد خبر: ۸۹۰۳۶۱
آغاز جشن عاطفه‌ها از ۷ شهریورماه
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از آغاز جشن عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور در روز پنجشنبه ۷ شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، بابیان اینکه این جشن ملی همه‌ساله باهدف همدلی و کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود، افزود: این جشن امسال نیز در دو مرحله پیش از آغاز سال تحصیلی با حضور مردم نیکوکار و خیران و در مهرماه نیز با حضور دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه مرحله اول این جشن در روزهای ۸ و ۷ شهریور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از ۵ هزار دانش‌آموز نیازمند استان خراسان شمالی در انتظار همدلی تمامی آحاد مردم در جشن عاطفه‌ها هستند.

وی تصریح کرد: پایگاه‌های کمیته امداد استان خراسان شمالی مستقر در سطح تمامی شهرستان‌ها و همچنین بیش از ۸۵ مرکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌ها و هدایای مردمی هستند.

 مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز در ۱۰ مهرماه در سراسر استان برگزار می‌شود و بر این اساس زنگ جشن عاطفه هم‌زمان با سراسر کشور روز چهارشنبه نواخته می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه کمک‌ها نقدی و کالای جمع‌آوری‌شده در مدارس بر اساس صلاحدید مدیران هر مدرسه و انجمن اولیاء و مربیان برای همان مدرسه هزینه می‌شود، افزود: مردم استان خراسان شمالی در سال گذشته ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند استان در جشن عاطفه‌ها کمک کردند.

وی یادآور شد: هم استانی‌های عزیز علاوه بر حضور در پایگاه‌های کمیته امداد می‌توانند از طریق سامانه پرداخت تلفن همراه با شماره #۵*۰۵۸*۸۷۷۸*و یا شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ و نیز شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ کمک‌های خود را می‌توانند به دانش آموزان نیازمند اهدا کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز